About

klik..klik..

Sabtu, 7 Ogos 2010

Kekenyangan…burrlpp..

Banyak sungguh aku makan semalam…da jadi MPKB (Majlis Perbandaran Kota Bharu) da…sangat kenyang..leh geng ngan ikan buntal da…ikan buntal yang comel… (^_^)


Kul 12.00 p.m, makan nasi goreng + ayam goreng 1 ketul…minta tolong Mat Din beli di pasar tani Wakaf Che Yeh…pas solat jumaat, duk planning ngan Site Agent, katanyer nk belanja McD…wow, sangat sonok..nak makan GCB lagi..aku cakap kat dier jom la sekarang…tapi katanyer pergi pas kerja, lagipun kan aku baru pas makan…hehehe…biasa la, makan nyer pasal, mana bley aku tolak…peluang orang nak belanja nie, xleh dilepaskan…rugi tu…nyum..nyum…

Tengah duk bincang2 tu, masuk boss(PM) En. Nizam, sambil bawak 4 cawan coke McD…Eh, cam taw2 jer…di ikuti oleh Dato’ Ibrahim (Sub-Con Mechanical) sambil membawa plastic burger n kentang McD…hohohoho, skali bahagian untuk aku n wani…dapat burger Big Mac…sangat suka.. thanx u..thanx u…


da ilang rupa da burger aku

Untuk Site Agent (En. Azani) >>perlu kew aku sebut semua nama hari nie?? Diorang dapat rm 50, cz xder bahagian diorang..ye la, bos n Dato’ ingat diorang xder..tu yg bg duit, then diorang pergi beli sendiri…sempat lagi aku kirim ice-krim lak…ice-krim coklat (syyyhh….law dier taw, mesti kena marah nie, cz makan ice-krim>>x elok untuk kesihatan aku)

Pas da settle makan burger, follow En. Khairul + seangkatan dengan nyer (wakil JKR) ~ sowie la, taw nama En.Khairul sorang jew untuk wakil JKR, En. Rashidin + En. Shahrul + Wan Adi (KNS Consultant) >>apsal aku promote nama semua orang ari nie??confius tol la….urhm, sapew lagi ek…ha, orang paip (Hassan a.k.a Pok Se) + anak buah nyer, etc…kali nie check cold room lak…

Masuk lam cold room, nk rasa tahap kesejukkan nyer…check temperature…3°C…agak sejuk gak lar…masuk sat jew..law lama, mesti beku…(-_-)

lam cold room nih..!!
Tengah duk khusyuk2 follow dorang sume, datang En. Azani n Mat Din (Supervisor)…,katanyer ice-krim kitarang ader lam office..kena cepat2 pergi makan nie, nanti cair..xbest lak…hohoho…makan lagi…

Tanpa melengahkan masa, terus balik site office..lam perjalanan tu, terserempak ngan seekor burung..kecian kat burung tu…xleh terbang…kepala nyer terlekat ngan plastic..pergi la tolong sat…sempat la duk berlari-lari untuk menangkap burung tu..lam 5 minit gak la, baru la berjaya…huhuhu…fuhh, semput aku duk berkejaran ngan burung tu..law berkejaran di tepi pantai ngan si dier ok gak…!!>>sempat lagi melencong aku nie..dushh…!!!

tu plastik yg terlekat..gambar x rotate la plak


Ok, sambung citer..pas da siap menolong burung tu, sambung perjalanan ke site office (cam jauh lak…) jangan tertipu yea..dekat jer….masuk office, terus melantak ice-krim…sangat sedap…nyum..nyum…perutku sangat penuh…rasa da malas da nk jalan..x larat nk bawa perut…pe la, aku makan banyak sangat, kejar puasa kot…kan da x lama da nak puasa..da puasa da xleh nk makan da…hampeh tol, cam la bukak puasa aku x makan banyak..confirm2 jadi ikan buntal gak..pastu tu mula la malas nk g sembahyang terawikh, sampai kena berleter dulu..!!!hehehe..x senonoh tol anak dara nie kan…

ice krim..ice krim..nyum..nyum..>>x rotate lg.. :)

Ok…pas siap makan tu, pegi balik kat Blok Buah dan Sayur tu..kat tempat diorang2 sumer wat testing Cold Room…da settle sume, lam kul 5.00p.m, baru bley balik…arinie datang cam datang untuk makan jew kan??penuhkan perut yang cumel ini…hehehe.. bagus x??


pinjam keta sat naa...

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp