About

klik..klik..

Isnin, 17 Mei 2010

kfc..kfc...

pas keje kelmarin, msg ngan sidier...dier ajak kuar mkn..mula2 nk kuar, pas katanyer xnak lak cz takut aku blk mlm, ye la masa tu da kul 6.45pm...law pg mkn,cnfirm2 la siap kul 8lbh++++(p.m)....aku da stat geram da...ye la, kita da sonok da nk kuar mkn ngn dier, da la nk jumpa pun susah...lg 1 yg membuatkan aku sakit ati, kitarang start msg dr kul 5.30pm...byangkan la bp lama amik masa untuk wat keputusan...law ckp terus, mst kul 6pm da bley gerak...tu aku ckp kat dier, 'law nk kuar,kuar je la, xyah la duk takut2...law xnak, xyah kuar terus...senang, kiter pun xtertunggu..'so, lam area kul 7.30p.m, sampai la dier ngan motor kat site aku nie...fuhh, first time kitarang kuar ngan motor sepanjang duk klate nih...!!!hhehehehe...slalu nyer naek keta...then bila xder keta, tu yg kitarang xleh kuar...semlm, ntah mimpi pew ntah dier nk plak kuar ngan aku ngan moto...hhohoho....


dier nk suh aku belanja mkn di new horizon...aku pun da lama sgt nk bwk dier mkn kat c2, cz kat c2 tomyam dier sgt sedap...!!!aku taw tomyam adalah favorate dier, tu yg xsabar nk bwk dier, then bila dier suarakan hasrat dier semlm, terus aku setuju...hik..hik...sampai kat new horizon, dkt site aku jew, sampai sana, FULL la plok...FRUSTnyer rasa...hohohohoho...xder rezki dier kot....so, aku ajak la dier pg mkn kfc di kubang kerian....


sampai kat KFC, aku suh dier pg order...seblm tu aku duk fikir nk mkn pew, cz xrasa lapar sgt...suh dier tunggu....tgk2 terus jew dier pg kat kaunter...mls plak aku nk pg kat kaunter...so, biar je la dier order...pas cr tpt duduk, aku col dier, nk suh dier order untuk aku snak plate...tel rosak lak....sound problem....nk pegi mls lak rasa....sambil tunggu dier, aku cek tel...ati da mula rasa sedey da...semlm, still ok lg,aku duk gayut ngan dier....ari nie, tetiba lak rosak...sedey..sedey...


tengah duk belek2 enset tu, dier dtg ngan menu yg cukup byk...set dinner plate 2, ice-krim 2, nugget 1, kentang goreng 1, air oren 1...fuh, sapew yg nk habiskan nie...katanyer 'tu la xnak ckp sgt apew yg nk, jd mkn jew la'...hhohoohoho....akhirnyer aku hanya dpt hbskan 1 ketul ayam jew...mood ilang sbb tel rosak...hohohohoho...cian dier...cian kew???aku ngadu semlm, dier wat donno jew...mkn ayam jew....hohohoho...


aku : abg nie, tel syg rosak...xprihatin langsung
dier : laa, da rosak, nk wat cammana??


sambil meneruskan makanannyer................


pas dier siap mkn, aku suh dier mkn yg aku punyer lak, 2 ketul ayam lg, xmampu aku nk hbskan...tp katanyer dier pun da terlebih kenyang da....so, bungkus la sumer...bwk blk..skali ngan air, ice-krim n kentang goreng...


seblm blk umah, singgah umah kak za dlu, amik barang2 aku, cz 2 hari lps aku tido umah dier...kak za kirim gulai lemak ikan parang n bubur jagung....sampai kat umah lam area kul 9.00p.m++++.....em, nk kuar lg ngan dier...x lepas rindu lg, rasanyer...!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp