About

klik..klik..

Rabu, 12 Mei 2010

kisah sakit perut

mlm nie bley online kat umah cz bwk blk broadband company....hehheehe....bos, pinjam sat naa.... :) ari nie stat batuk lak, semlm n kelmarin stat selesema....aku mc kelmarin jew, semlm da stat kerja...alasan demam, simple sgt < Berjemur di bawah terik MENTARI ~ tengahhari~ cz tgk orh IKRAM wat testing FDT N CBR> hahahaha, ayam bandar tol kan aku nie....panas pun  bley demam, org laen lex jew...hohoho...xlasak tol aku nie.....


semlm, pas siapkan report untk meting pg tadi ~ blk semlm kul 9.30pm..lewat kan??penat??tersangat..!!!hohohooho..Sampai kat kubang tin n utk blk ke rumah aku, jlan xder lampu jlan, takot woi...da la kul 10pm, da la aku pempuan, nk naek motor sorang2...huhuhhu...mulanyer nk gagahkan semangat, tp rasanyer x sanggup...so, sebelum blk aku msg buah ati, mintak tolong dier iring aku sampai ke rumah...dan.dgn persetujuinyer,huish....rasa sonok sangat....!!!!maka dgn itu, semlm dier menjadi pengawal peribadi aku...hehhehehe...thanx, my dear...love u so much...!!!!


pg td plak, pas meeting, ingat nk kuar lunch, p x jd...so, sbgai hidangan tengahari hanyalah menghabiskan makanan yg ader kat lam bilik meeting..kueh, buah, air....sedey x bunyi nyer....hohohhooho....xper, bley diet....sampai la ke ptg...seblm blk umah, singgah jap kat pasar mlm, beli nasi, xtahan, lapar...hohohoho...dan di saat tu gak, dgn x semena-mena, perut sakit...mungkin disebabkan tidak makan nasi n di tambah plak dgn sakit senggugut....tp rasanyer sakit senggugut lbh kuat....sakit perut sampai pening n rasa nk muntah....hohohohoh....msg la ngan si dier, mengadu nasib....urhm....


sampai mlm, still sakit perut yg x dpt di tahan2, cari ubat penadol kat umah belakang, dapat la 2 biji...mujur ader....tu pun da letak minyak panas da...pas mkn penadol tu la br ilang ckt...baru laa dpt mkn nasi...ohohohho....bila sakit perut da kurang n lam area kul 9.30pm, si dier anta msg...'baru muncul rupanye'...hohohoho..bila ditanya, rupanyer dier tido pas blk keje td, penat katanyer....mujurla aku x mengamuk lg....yer la, pas ngadu ckit, msg2, dier ilang....kiter kan sakit, mesti la nk kan perhatian lebih dr dier...kan??kan??tul kan??hohohoho....


tp xpew, dgn kehadirannyer da cukup bermakna buat aku...sangat2 bermakna...dan aku taw n yakin, dgn kehadiran aku juga membuatkan hidupnyer bermakna.... mmuuahh..

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp