About

Isnin, 13 Jun 2011

Selepas 2 tahun xmaen

Salam...


Semalam pas habis meeting yang sangat lewat..sampai kul 6.00p.m baru habis..almaklumla pengarah JKR sendiri yg turun, dari K.T, mmg la panjang berjela kena TEMBAK....!!

Pas meeting tu, terus balik then cepat2 pergi kedai beli barang2 dapur untuk dimasak...perut pun da berkeroncong...pas da kenyang tu, pergi amik pak halim, bertiga dengan sabreena, pergi Berjaya Megamall...Pergi maen bowling...

Best gilew...da lama giler x pegang bola bowling...memang lama gilew r x lontar..dekat 2 tahun jugak rasanyer...memang comfirm2 masuk longkang r...orang laen comel je jatuh nyer..aku jugak yg ke longkang...hahahha

Da beberapa kali lontar...kira da habis sesi panaskan badan, baru la pin tu jatuh...ader gak la yg dapat markah penuh..tapi rasanyer masuk longkang lagi banyak kot...hahaha...pastinyer pak cik halim yang juara....

hehhehe...yang penting ENJOY...!!!




  
 ✿.a.:* *.:a.✿ http://lifezheartyz.blogspot.com/ ✿.a.:* *.:a.✿

2 terbaik dari ladang:

MamaEma berkata...

seronok kan main boling ni..

akak awal bulan depan ada lawan boling lagi...

Ardini Humaira berkata...

dni pon dah agak lama tak maen. 5-6 tahun dah hehe

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp