About

Sabtu, 17 April 2010

16 april 2010

Hari nie cuti, ari jumaat...seharian duk rumah,baring, baca novel... bertajuk : satu janji...tp lum habis lg...x sampai ending lg...setakat nie ok la, best gak, sekurang2 nyer masa terluang aku bley gak di isi ngan 8tvt yg berfaedah..hhahaha...tp boring gak rasa, lbh2 lg x bermain msg ngan si dia...selalunyer tel asyik bunyi jew...huhuhu...kredit xder katakan..da bg duit top-up minta dier tolong top-up, hari khamis lg da bg...pas pg pasar malam ngan dier,blk dr keje dier dtg umah coz nk amik broadband aku, tp aku x bg cz nk guna lg...hhahaa, cam harta aku plak...xder org kat umah, so aku ajak pg pasar malm, bergandingan naik motor ngan dier,sajer usik dier u pg ngan 1 motor jew, tp dier xnak...kat pasar mlm, aku pow dier..hohohoh, hbs duit dier, RM 26...hahahaha...nk blk tu aku bg duit suh top-up tp x top-up lg..huhuuhuhu..katanyer xnak aku msg dier...sedey x bunyinyer...huhuhuuhu..tp dier da bgtaw yg dier penat, so, aku xder la terasa sgt lgpun ari nie katanyer kena teman umi p pasir mas...n bila dier bersama umi, faham2 jew la...hahhaha...mana der dah masa untk aku...peh, jeles la lak...huhuhu....syg sunyi tanpa abg...n syg sgt pada abg, tu yg syg jadi giler cam nie...not my fault, k....




bila borink2 cam nie teringat lak hari selasa,13hb april...bgn dr tido, bersiap2 nk dtg keje, kabus punyer la tebal, cam ader slji lak..hohohoho....


gambar nie lam perjalanan ke tpt keje, da kul 8.30a.m da tu...tp cam kul 6a.m...member aku bwk moto pun slow jer, semua kenderaan bergerak cam kura2,ntah2 kura2 berjalan lg laju...


                                                             (gambar x di 'rotate')


yg nie pulak gambar kat site aku keje..tu blok buah dan sayur yg nampak samar2 jew...menara tangki air kat penghujung jalan tu plak terus ilang dari pandangan...dkt2 kul 10 lbh gak baru la ilang kabus tu....


keesokkan nyer plak, meting bulanan kat ofis, tp aku x terlibat, so duk ofis jew la meyiapkan keje2 aku yg terbengkalai...pastu dgr2 org jkr nk wat audit lak pas meting, pe lagi kelam-kabut la, cek yg mana x setel..di bilik mock-up, bilik jkr, fail2, rfi, etc...huhuuhuhu...nk menangis rasa cz secara tetiba...2 la, padan muka, saper suh x siapkan awal2, bila da kelam kabut, baru nk kalut..hahahaha....lam kelam kabut tu, akhirnyer aku dpt siapkan jugak sumer nyer n audit tu x jd...hohohohoho....maka ngan terjadiyer kejadian tersebut, di sebelah ptg nyer ake x wat keje...semua org da mls..pe lg maen games sat...sembang2...hahahahha...cam tu la...


di sebelah mlm nyer, memandangkan keesokkan hari nye(ari nie ler) x keje, jd aku pun mengambil keputusan untuk menahan mata untuk maen internet...sambil2 nk check DPLI....bukak punyer bukak, tunggu punyer tunggu sampai kul 2a.m stil x dpt lg...line tenet slow giler...dgn penuh kekecewaan n kegeraman meresap di seluruh jiwa, aku pun tutup laptop n tido...!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp