About

klik..klik..

Sabtu, 10 April 2010

Langkawi :)

3 ari 2 mlm di langkawi....




bertolak dr rumah, kul 3.30a.m, 29.04.2010...sampai di kuala perlis kul 10.30am, 30.04.2010, terus amik feri ke langkawi...sampai sana check in eagle bay hotel...


belah petang g ronda2 di pekan kuah...byk tol coklat,,,rasa nk jew beli sumer...hahahhaha....
hohhoho...sonok tol anak sedara aku..pas mandi kolam nie, pg kat taman dpn hotel...huhu..punyer la suh maksu dier trn mandi kolam, aku turun diorang da lari ke taman..wat penat maksu dier jer..huhuhuhu...


keesokannyer, pg ronda2 seluruh pulau lak...pg makam mahsuri...pg kg beras terbakar..pg pantai chenang,...etc...nk pg naek cabel car, x dpt lam maintenance...sedey tol...


                                                                      di makam mahsuri
                                                            


nak di jadikan citer lak utk lagi dramatik, anak saudara aku yg bernama amsyar, yg pakai bj belang2 itam putih tu, kena chicken pop lak...hohoho..terpaksa la ditamatkan perjalanan kitarang pd ari tersebut...n lbh menyedihkan lg di sebelah ptg plak, aku di tinggalkan utk menjaga nyer kerana yg laen kuar membeli belah di kedai idaman suri...nk cari pinggan mangkuk katanyer...tp tulah, sempat lg diorang bergambar...hohohoho...




hari terakhir, bkn setakat di jangkiti oleh amsyar, tp skali ngan anak sedara aku lg 1, nourel'ain alissa n kak za aku...huhuhuh...pembawa virus tol la...hahhahaha....oleh kerana aku yg belum bergambar bersama helang (alissa memanggil nyer burung puyuh), aku memaksa jgk cameramen aku..hahhaha...jd dpt la aku terbang bersam helang....








habisla sesi bersama helang di langkawi...sesi pemunggahan barang2 yg bertimbun plak...mujur la dtg ngan hilux, law x mau kena sewa pengangkutan barang2 ke kel. lak...hahahahaha....semangat tol kakak aku shopping walaupun menderita ngan chicken pop...huhuhu....begitulah kira2 nyer....

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp