About

klik..klik..

Sabtu, 10 April 2010

round k.b..hohohoho...

cuti ari jumaat...

dpt cuti 1 hari, bknnyer nk rehat kat umah, tp kuar p bandar lak..hohhoho...aku pg ngan sepupu aku, ziana namanyer (bkn penyanyi tu ek, cuma mak dier jew yg minat, tu letak nama anaknyer ziana....hhahha..iyo o jew aku nie)...

erm, janji nk kuar skali ngan memb baek aku, k.tie, tp last minit dier cancel..sakit ati tol...

1 ari pusing k.b sampai melecet kaki aku...huhuuhu..mau x, asyik jln jew, dari pantai timor, ke parkson, ke the store, kfc, pasar ct khadijah, mydin, avon, etc...sume yg ader kat c2 sume aku ronda..hahhaha...padahal window shopping jew...tp duit lam poket hbs rm 200.00..aku beli pe ek???hahhaha...campur skali ngan akak aku kirim...x cukup tgn nk bawak di buatnyer...

masa blk tu, lam bas, msg la buah ati pengarang jantung, bgtaunyer, kaki da melecet, konon2 nk ngadu la, sambil nk manja2...huhhuuhu...tp kena marah lak, katanyer x pakai stoking...hahahaha...camtu la...hihk..hihk..

ehm, esok, dier ada ujian...wish u all d best..gud luck, abg...syg sentiasa ader bersama abg...phewwitt...hahaha...

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp