About

klik..klik..

Khamis, 22 April 2010

Ofis kesuma

kat ofis....


pah makan tengahri td, terus round tapak ngan moto...p amik gambar...baru dpt rasa bahang kepasanan skrg nie..slalu duk ofis, lam aircond..hehehehe....naik atas roof slab td...terketar2 kaki...gayat x hbs2 aku nie...huahuahua...law camni cam mana nk jd engineer nie...bkn nyer tinggi mana pun da terketar-ketar...hahhaha....


pg td bos baru masuk, merangkap project manager kat cn, en nizam, namanyer, bg menggantikan en.hisham...nanti bermulalah pergandingan tenaga bersama bos baru bg menyiapkan kerja2 yg tinggal ckt jew lg...chew ah...skrg nie xbyk da, yg main nyer keje da setel...tinggal yg 'mengutip' jew lg...hehehehe....


pas hbs projek nie, xtaw la pe nasib aku...kat cn keje pun sbg assistant QA/QC...bila nk jd eng pun x taw...harap sgt dpt jd eng lam taun nie....insyaAllah law ader rezki aku, mesti aku akan dpt gak...hik hik hik....xpew, wat masa nie kumpul dlu ilmu sebanyak yg mungkin....


masuk ari nie da bp ari ek aku guna broadband abg syg??da seminggu rasa nyer...bila d tanya, xnak dtg amik...jd aku pakai la...wat harta sendri...xpew, bkn org laen, bakal suami aku gak lagi..hehhehe..gatai gak aku nie ek....


perancangan sok, ingat nk kuar bandar, habiskan sisa duit yg tertinggal...da ajak k.tie, tp xtaw la bley ke x...law dier xnk kuar, nampaknyer keseorgan la aku...k.tie, jom la kuarrrrrr...............!!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp