About

klik..klik..

Jumaat, 23 April 2010

DuHai hATi

3.01 pm....
.
aku br blk dr k.b town...pegi td kul 11a.m...jap jer aku pegi...BosAn GilLerrR...al-maklumla, aku pegi seorg diri, mau x kejap...bosan giler...hohohoho...jln2 sorang2, beli barang sorang2...law ader org teman, best ckt...tp nak wat camner, k.tie xdpt nk temankan aku...katanyer nk g umah yusran...wat pew la....ajak si dier, pengarang jantung tangkai ati aku tu, ntah mana ilang nyer....dr ptg semlm lg ilang nyer.....uUuwWWwaaAAaa.....sedey...sedey... :( ..... :( ......
nk g wat report polis la....


masa nk gerak blk pas keje semlm msg ngan dier, katanyer dier da sampai umah...pas aku sampai, aku msg dier, tanya samada nk dtg umah ke x, utk amik broadband...lagipun, bley jumpa sat...aku daa WwiiNnddDUu gGilLLeeR da kat dier daa tahap cipan da....huhuhuuhu....tp tu la kisahnyer, si bdk comel nie, tunggu la...tunggu...tunggu...n tunggu...tunggu lg...n tunggu....................................langsung xder maklum bls....walau 1 msg....penat tunggu msg, aku col...tut...tut...tut...x berjawab gak...col lg, keputusan tetap sama.....duhai ati, sabarla....mungkin dier penat n tido....lam area kul 8pm, aku msg lg, tanya naper xnak jwb col n reply msg....ttp xder respon....dgn ati yg mula sedey, sakit ati, geram, aku pun taip 'nape abg xnak reply msg n pick up fon syg?xper la, x yah da"......ati da sakit da....tp lam ati tetap berharap yg dier akan reply msg....setiap 5 minit, tgk tel...kot2 xdgr bunyi msg...bila bukak fon, xder msg dr dier....sedey sgt....sedey sgt.....abg, nape??syg slalu ckp kat abg, jgn wat syg camni..........pe salah syg???


sebagai seorg kekasih yg tetap setia, aku terus kan kesetiaan ku, sampai la kul 12a.m bila mata da hampir nk tertutup da, aku pun masuk ke kamar ku...sebelum aku di nuai di taman bunga, aku msg gudnite pada nyer.....harap2 ader balasan...bangkit dr tido pg td, terus tgk fon....tetap xder msg drnyer.......abg, naper nie???syg rindu abg...jgn wat camnie...syg sedey sgt bila abg wat camnie...abg pun taw syg cammaner...kan??
syg riso sgt bila abg xjwb msg syg n pick up fon....ye la, kiter x taw kan dier wat pew n pew terjadi kat dier kan....


Dan sampai skrg, aku still lg jd penunggu yg setia...masih lg xdpt maklum balas dr dier....xper, syg tetap akan tunggu....em, bila d fikirkan, aku ingat aku nk wat blk padanyer sebagaimana dier wat nie...bkn nk bls dendam ek, cuma nk tgk apa yg dier akan wat....tp MasALahNyERrr, AkU X PERNAH berJAYA.....punyer la duk fikir, xnak msg, xnak coll, nk off enset, xnak top up, nk tinggal fon kat umah, etc....tp alih2, dpt jew 1 msg dr nyer, terus aku CAIR...!!!napew la aku jd camnier ek....xsuka...xsuka..xsuka...!!! TAPI, xper...untuk dier, lelaki yg aku CINTAI sepenuh HATI aku, aku sanggup terima segalanyer...biar apa pun...dr dulu lg, aku sudah nekad, walau apa yg terjadi n apa yg akan aku harungi, aku tetap bersama nyer.....!!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp