About

klik..klik..

Rabu, 19 Januari 2011

Contest Collage Kesayanganku

Disebabkan hari ini sy kebosanan, jadi sy telah menjalankan terjahan ke blog2 yang ader..memang maen masuk jew..n then, dalam duk terjah2 tu..terjumpa la blog nie...blog Miela Tahril...

Blog Miela nie buat contest...best nie..daripada x taw nak buat apa, baek masuk contest...untung2 dapat hadiah free... ;)

syarat dier senang je kepada sape2 yang nak join...just klik pada banner nie...


sekarang nak penuhi kesemua syarat yang ditetapkan lak...tu yang penting.. :) gambar da sediaada di buat..so, saya guna gambar tu jew...gambar nie saya ngan office mate saya..setiap hari saya bersama diorang, so, sy fikir sy nak letak gambar2 diorang sebagai kawan2 kesayangan..ye la..hari2 kerja..banyak perkara yang dikongsi bersama...walaupun baru kenal tetapi macam da lama kenal..kerjasama memang BEST gilew...xrugi la sy bekerja di company nie...

ha, nie collage yang saya pertaruhkan...


ha, nie la bunga yang disayangi sang kumbang :)

ok...kerja saya da settle...oppss, lupalak..belum tag 3 orang kawan...nie mangsa saya:

1. Afra

ok...settle :)

Tarikh Contest: 18/01/2011 - 18/02/2011


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

3 terbaik dari ladang:

Tanpa Nama berkata...

tengs ye join contest anjuran miela.miela dah semak.so g0od luck ye. semoga kamu ade rezeki.tq..:)

MiSz ZuE berkata...

tq..da wat semakan..harap2 ader la rezeki untuk sy...hehehhe :)

Nur Syafiqah Yunus berkata...

Gud luck!

Blogwalking~~~
heeeeee....

jgn Lupe Singgah Singgah..
Latest Entry;
http://puteridaman.blogspot.com/2011/02/kami-tak-makan-roti-kami-nak-nasi-lemak.html

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp