About

klik..klik..

Isnin, 24 Januari 2011

Keputusan Ujian

Saya baru sampai dari kampung..Pukul 4.15a.m...balik kampung pada petang khamis...bercuti selama 3 hari...bercuti???sbb balik kampung n tidak bekerja..jadi boleh ye terima perkataan bercuti tu...

Bercuti selama 3 hari tu ader sebab sebenarnyer...law sepatutnyer hanya dua hari sahaja..tetapi saya tambah kan  lagi 1 hari adalah kerana saya menduduki ujian...ujian motor JPJ bagi mendapatkan lesen P....!!!

Dowh, penceritaan hari ini tidak semangat...semuanyer kerana masalh kesihatan yang di alami ditambah dengan tahap kemengantukan yang amat memberangsangkan... :(

Banyak yang saya ingin kongsi kat sini, tapi otak seolah-olah tepu n tangan seolah-olah kaku untuk menaip...jadi saya cerita di next entry lah yer...Ini kerana, banyak kisah2 malang yang saya hadapi sebelum, semasa, dan selepas menduduki ujian...

Tetapi diharapkan bersabar yer...mungkin esok akan sy update bersama cerita saya...)sekiranyer ader kesempatan dan diberi peluang untuk bercerita)

p/s: mood = tiada, condition = bad, weather = baru lepas hujan, etc...

From Google


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

1 terbaik dari ladang:

Afraliza Yusof berkata...

musim sakit skrg ni..be strong k..

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp