About

klik..klik..

Ahad, 2 Januari 2011

cuti - bandar

dapat mesej dari bos...hari nie cuti...forward cuti malaysia menang kot...campur cuti tahun baru kot...

xkisah la...yang penting hari nie cuti..law kerja pun aku mungkin akan bercuti gak...still in no mood n bad condition...sangat parah da nie....

da xleh duk rumah..bagi elakkan otak nie dari duk berfikir...pastu nangis..nangis..nangis....

Pukul 10.45a.m, En Aizi datang amik aku..tolong drop kan aku ke bandar, kebetulan dier nak membawa anak2 nyer berjalan-jalan...walau xder hala tuju sangat, tapi aku tetap keluar...nak cari ketenangan n kosongkan fikiran...skrg nie aku xnak berfikir...elakkan berfikir...kalau nak fikir pun, fikir yang positive sahaja..ok??

yang paling penting sekali BANYAKKAN BERSABAR...!!!yes, itu yang aku kena buat skrg nie...

so, ronda2 Kuantan Parade, Teruntum sampai lenguh kaki...pusing-pusing jew..sampai la kul 12.15p.m, aizan datang amik aku kat kuantan parade, then pergi East Cost Mall...Aizan beli beg Guess...then, tengok wayang...AKU MASIH DARA...best gak...banyak kelakar2..ngeh..ngeh...ngeh...

hohhooho...memang berjalan satu hari..ok la cikit...dapat tabahkan hati...harap2 masih ader sinar untuk aku lagi... :) zue, plez senyum..plez tabahkan hati....


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp