About

klik..klik..

Isnin, 24 Januari 2011

Permainan APAKAH semua ini??

Seperti biasa, setiap kali aku buka FB, mesti aku akan buka page dier..Jangan Tanya KENAPA, ok?? Rasanyer itu perkara NORMAL untuk dilakukan J

Tapi kali nie bukan nak cerita samaada tindakan tersebut normal ataw tidak normal…tetapi sekarang nak cerita n lebih kepada ingin meluahkan isi hati @ kecelaruan fikiran dengan apa yang aku baru tengok/temui….

Bunyi macam serius jer kan…???YES, pada aku memang menda nie serius…tapi xtaw la pada pandangan orang laen…aku cakap serius memandangkan jenis diri aku, yang suka sangat berfikir n amik sesuatu perkara tu secara serius…it’s me, ok…

Urhm, pas bukak page dier pagi tadi (sebenarnyer perkara nie berlaku pagi tadi lagi~tapi disebabkan masalah2 yang dihadapi, baru sekarang dapat mengulas tentang kisah ini), ~ok sambung cerita yer~….terbaca la oleh saya tentang satu komen yang telah diposkan kepada dier oleh seseorang..orang nie dah lama wujud sebenarnyer…sejauh mana kewujudannyer n bagaimana kisah antara mereka, itu saya xtaw plak…bukan saya tidak mengambil kisah or xtanya…saya da tanya dier…dulu lagi…masa di awal2 perhubungan kitarang…masa first time saya jumpa si dak nie…let say si gadis B…urhm, masa tu si gadis B post kat Friendster…so, tersentap juga la, baca komen time tu…terus saya dengan hati yang sedih n terusik, Tanya dier…menurut dier antara mereka tiada apa2…lagipun, kenapa saya mahu mempersoalkan or cemburu, si gadis B tu pun da ader BF…yer, saya x menafikan perkara tu cz pada pic profile nyer, gambar si Gadis B dengan BF nyer..tapi yang membuatkan saya tertanya-tanya kenapa perlu dier menyatakan komen seperti itu…*sigh….pastu cerita tu tamat setakat gitu jew..cz saya da xpanjangkan lagi memandangkan dier telah memberi kata putus gitu…n dier telah memilah saya…so, saya assume, k la..sampai situ jew la….

Ha, nie komen si gadis B tu…nie kat Friendster…(kisah dulu2 taw)


~~bole tafsirkan apa yang aku rasa bila baca komen gini???

Pastu bila aku check balik komen2 yang diterima, ader lagi komen nyer...



Aku memang assume, kisah nie tamat kat situ jew la, memandangkan si gadis B nie da ader orang laen....Cuma yang aku xfaham sekarang nie, yang aku duk terfikir sekarang nie, yang duk menghasut aku sekarang nie, semua nyer kerana komen kat FB dier yang aku tengok pagi tadi....



ARRRGGGHHHHH....Apa motif si gadis B???kenapa perlu si gadis B wujud lagi...kenapa si gadis B hantar komen camtu??kenapa??kenapa??kenapa??

Adakah diantara diorang ader kisah yang tersendiri...yang dier sorok kan dari aku??adakah aku telah merampas dier dari si gadis B??adakah??adakah??adakah??adakah???

Sebaik aku baca komen nie, terus aku call dier n suh dier bukak FB dier..pastu siap cakap lagi kat dier ’kenapa dak tu komen gitu?apa kisah dengan dier sebenarnyer?’(dengan nada suara yang agak tinggi sedikit dari biasa)...maaf nyer, x sengaja nak tinggikan suara..Cuma hati tengah tersentap...al-maklumla, badan pun tengah letih ditambah plak demam yang belum reda, memang emosi xsenang di kawal la...

Dier yang tengah drive, blur-blur jew..memandangkan dier still xtaw apa kisahnyer, terus aku slow down n bagitau elok2 kat dier, suh bukak FB sebaik sampai kat ofis...~seb baik bley kawal emosi lagi~ (Padahal mata da sebak, n air mata da mula mengelongsor keluar da)

Lam kul 10a.m kot, keluar mesej YM, katanyer dier da login, terus YM dier tanya da bukak FB lum, katanyer, belum lagi cz xdapat buka...internet down..YM pun kejap on kejap out...pastu dier mesej, katanye nak pergi Jertih (dier bgtaw nama tempat tu, tapi da lupa =)

So, aku fikir xpew la..nanti malam nie aku tanya...minta penjelasan dari dier...sebenarnyer aku sendiri xtaw nak tanya dier apa??nak dier jelaskan apa pada aku...entahla...perlu kew aku tanya menda2 yang aku nak taw dari dier sebenarnyer tentang mereka??perlu kew??nanti apa yang aku tahu akan mengugat hati n perasaan aku...urhm...lagipun nanti dier fikir yang aku x percaya padanyer...padahal dier da bagitahu kat aku dulu...n da membuat pilihan da...da pilih aku...*sigh..

Kadang2 terfikir nak jew aku pergi serang/tanya sendiri dekat si gadis B tu??wajarkah??betulkan cara tu??

Ke just ignore??biarlah si gadis B nak komen apa pun selagi dier still dengan aku...

P/S: Please, help me...!!hadoii..xsuka..xsuka..xsuka…


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp