About

klik..klik..

Jumaat, 4 Jun 2010

jadual aktiviti bulan jun

ari nie bwk blk broadband ofis lagi skali...hhehehe...ingat nk isi borang keje yg online...byk gak ader jawatan kosong...cuba nasib..mana taw, ader rezki...usaha jer...kan usaha 2 tangga kejayaan...

gaji untuk bulan nie da masuk...sok pg nk kuar, amik duit, pg avon n nk baiki fon...ingat nk kuar ngan kak tie, sambil2 nk beli hadiah untuk member kawin..tp kak tie xleh kuar lak...erm, namapknyer kena kuar sorang2 lagi la esok...si dier pun duk k.l...xpew la, kuar jew la...tunaikan hajat di hati...hiik..hik...hadiah untuk member lak, nampak nyer kak tie kena beli sensorang jew la, cz pas esok da x dpt kuar da...penuh da masa..hahahha..penuh ngan aktiviti.............>

esok, 5 jun : kuar bandar..rancang nk g amik duit, avon, baiki tel(tp xder memb), beli bj baby untk mc sue n jeri, ....etc...usha hadiah skali kot..

lusa, 6 jun : cuti hari keputeraan agong....kenduri umah kapten, mc jue, yana n arifah....umah kapten mungkin pg, skali ngan dak2 ofis...maybe umah mc jue gak n yana...tp umah arifah xtaw la...cz aku jer yg terlibat...pah, law ader rezki zue sampai ek, law x, sekadar ucapan selamat pengantin baru n semoga kekal ke akhir hayat....

7 jun : kemas bilik meeting, bilik pameran, jadi jurukamera, siapkan report mingguan, tolong wani menyiapkan report bulanan (susun, photostate, binding ..etc)

8 jun : meeting bulanan JKR

9 jun : KSM turun (pangkat dewa2...) :) termasuk fama, jkr...

10 jun : wani pg semerak, meeting kat sana...aku mayb separuh hari cz nk pg kenduri hawa

11 jun : kenduri aida...(sowie da, x dpt dtg cz terpaksa pg kenduri di terenganu n tanah merah)...wish u selamat pengantin baru...semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat....

12 jun : keje cam biasa.......

13 jun : keje cam biasa.....

14 jun : kenduri umah sepupu, mira...ini pun aku kena mintak cuti...

15,16,17 jun : keje....

18 n 19 jun : kenduri umah sepupu lak n kena siapkan report mingguan....

20 samapi 30 jun : setakat ari nie, 3 jun 2010 xder pe2 aktiviti lg setakat kerja cam biasa jew...tp xtaw la pasni...

urm...penuh ngan kenduri jew bulan nie...al-maklumla cuti sekolah...tu yg penuh ngan kenduri jer...ye la, time nie la dpt kumpul kan sanak-saudara...senang ckt...budak2 pun cuti, senang nk blk kg...yg mana duk bandar....

urm....terfikir jap....kenduri aku bila lak??abg, bila kita nk kawin nie???syg x sabar nk jd isteri abg...(gatal tol aku nie) hehehhehehehe................ :)

ha, sebelum aku terlupa akan perangcangan aku bulan nie...aku rancang nk amik lesen..kira jadi la bulan nie...xnk tertangguh-tangguh lg...nanti nk pg keje ngan moto sendri...da x perlu menyusahkan org...zue, ko mesti nekad kali nie...mesti wat lesen...!!!mesti...!!!dan aku mesti berani...!!!senang untuk aku gak bkn untuk org laen...!!!ingat zue...ingat cita2 ko...!!!ingat impian ko..!!ingat angan2 ko...!!!ko mesti boleh...gambatte zue...!!!chayok2...!!!kali nie aku mesti nekad n tegas...!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp