About

klik..klik..

Sabtu, 5 Jun 2010

key bee...

kul 10.30 a.m, aku gerak g k.b...sorang2 naek teksi...hohohoho...bosan lak rasa...samapi d k.b, tempat pertama yg aku jejaki adalah bank...ambil duit n transfer duit, untuk Pella...katanyer nk pinjam...setelah 2, 3 kali mencuba akhirnyer baru la berjaya transfer duit untuk nyer...hohoohoho...kolot tol aku nie..ye la, aku x pernah pun wat sblm nie...tu yg x reti...mmg cam org bodoh ler...tp xpew, skrg da xvance da...pejam mata pun da bley wat...hahahha...berlagak tol..hik hik hik....

pas da setel ngan urusan bank, kaki aku melangkah ke The Store lak...hajat di hati nk cari bj baby...best giler memilih...bby girl..mmg byk sgt pilihan...cantik2 lak tu...mcm2 fesyen...da la less...samapi xtaw aku nk amik yg mana...pilih punyer pilih, jumpa la yg berkenan di hati...brand anakku...lupa lak nk tangkap gambar...pastu nk cari lak hadiah untuk alissa n haifal sempena bufday dier 30 mei 2010...duk tgk2, pas tu terfikir nk pg tengok tpt laen la plak...tgk jam, da kul 12p.m...punyer la lama duk pusing cari bj baby, sampai x sedar....

pas tu terus la pg Pantai Timur..sebelum tu singgah jap kat Zon Ria...tgk pe2 kot2 ader yg berkenan...sampai kat Pantai Timur, dapat la bj untuk alissa n haifal...yg syok nyer ader assistant yg duk tolong cari..hahahaha....promoter kat c2..best gak, senang keje aku...mmg last minute, cz kul 1 da tutup, rehat sempena solat jumaat...

kul 1 pm...sume pasaraya da tutup...aku pun da ilang arah nk pg mana...so, aku pg la Avon, amik barang yg org tempah...ingat nk duk lama c2...kurang2 ader gak tempat aku lepak...tp rupa2 nyer sat jew...1.20 p.m, urusan aku da settle da...nk wat pew lg, kat c2...blahh r...pastu pening xtaw nk pg mana...da la sorang2..syahdu wei....hohohoho....

tgh duk fikir2 tu n mmg xder pilihan laen, aku pun pg la lepak kat parkson...tunggu sampai kul 2 pm...pas kul 2pm, pg McD, beli 2 set mc value lunch yg dpt percuma gelas sempena bola south afrika....bila da settle semua nye, gerak ke stesen bus n kul 2.40p.m da bertolak balik...lam perjalanan blk, br teringat yg aku terlupa nk beli bubr ayam McD...hahahahah...punyer la syok beli yg set tu sampai terlupa nk tambah bubur ayam...

sampai kat umah kul 3.30 pm....lam area kul 6pm, pg tgk baby n 30 mnit after that, k.za n family, dtg umah...
so, hadiah yg aku beli td terus bg pada alissa n haifal...tanpa membungkus nyer...n kedua-dua anak saudara aku tu terus melaram nyer... :)
-----> hajat di hati nk usha tpt baiki tel, tertangguh lagi...bg kat abg aku (mat) je la...mesti dier taw ckt bab2 camtu...











0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp