About

klik..klik..

Sabtu, 12 Jun 2010

manir n kuala 3

kul 5.30a.m, jam loceng aku da kejut kan aku...pepagi lg..adooiiii...malas nyer nk bgn...aku yg kunci tp aku yg marah kan pd jam loceng aku...aper la...hohoho...punyer la bgn pagi cz nk iron baju kurung... :) bukan ape semalm kak za da kol nk gerak kul 6.30a.m katanyer...ari nie kan aku ader program penting...(penting kew???...aku biasa jew...)hahhaha....

sambil mls2 bgn la...wat seperti mana yg di program kan...tapat kul 7.00a.m, kak za n family dtg..gerak p umah mak long abg lie dlu...berkumpul di ctu...bila da semua cukup, baru la bergerak ke manir, terenganu...hari nie majlis pernikahan anak saudara abg lie...izzat n nur fitimah...samapi sana lam kul 9.30a.m..baru taw dier siap sewa homestay...hempes toll...patutla semua org bw beg...n pakai biasa2 jew...rupa2 nyer nk tukar n make di rumah yg di sewa tu...aku jew yg da make n 1 bj jew...tu la bj untuk di pakai time nikah n time sanding...eh, cam aku lak pengantin nyer...hhahahaha...aku tukang sibuk n makan jew...hua hua hua...

majlis akad nikah........................... :)

                                           majlis membatalkan air semayang

                                           dpt rantai leher.. :)

                                                         ciuman pertama

                                                       sarung cincin

majlis persandingan..................... :)







                                              keluarga belah lelaki
                                            

Di sebalik tabir................... :)






                                                         kak za @ my sister

                                                    adik pengantin ~ farah yg 'gedik'


                                                  kak za n alissa



Lampiran :~
gambar adik una @ si buntal @ si bulat... ;)
                    
                                                      ~ ~ nur adriana amani ~ ~               





tamat kisah di manir...perjalanan di teruskan ke tanah merah,klate...menuju ke kuala tiga...juga majlis kenduri kawin...dua majlis, majlis menyambut menantu n majlis persandingan...diorang adik beradik jadi buat sekaligus...sorang adik n sorang kakak...kitarang sampai jam da menunjukkan kul 7.00p.m...so, fhm2 jer laa kan cammana kenduri nyer...pengantin pun da tkr bj...n mandi...hohoho...hidangan tu ada lg...tu pun yg tinggal hanyalah gulai daging...so, mkn aje la yg mana ader...kakak aku jew yg diet...hhahaha...dier x mkn daging, jd diet je la....

pas setel semuanyer, gerak blk sampai lam kul 8.30p.m (lebih kurang la)...

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp