About

klik..klik..

Ahad, 6 Jun 2010

kesedihan terasa di hati....

hari nie cuti sempena hari keputeraan agong....aku duk umah jew...tunggu msg dr wani untuk pg kenduri umah kapten...lam kul 11.30a.m, dier msg untk pg ngan che mat kul 12.00pm..pas tu tukar blk ke kul 1p.m..aku pun bersiap-siap untuk gerak ke melor dlu cz nk cari hadiah, then tunggu che mat kat c2...da mintak tolong mat utnk anta aku kat kdi melor...tgh duk bersiap nk pg, skali mek aku x bagi pg...frust giler aku...mmg aku nangis tersedu-sedu...mengalahkan nangis gaduh ngan si dier...bkn apa, mmg aku terasa n x puas ati...mmg teramat sedih...


minggu dpn aku ader kenduri gak, umah aida pd hari jumaat...mek aku x bg gak, katanyer x usah nk pentingkan member sebaliknyer dier suh aku pg ngan dier n kak za family...kenduri d terengganu n kuala tiga...ok, fine...aku mengalah n akan follow pg sana...n xpergi kenduri umah aida, member aku....masalahnyer hari nie, bkn nyer ader kenduri tpt laen...xder sebarang aktiviti...duk umah jew...tu yg aku tol2 terasa sgt....sedey sgt, jaga ati org, tp hati sendri cammana???xder sbb kan sebenarnyer knp dier x bg aku pg...lgpun aku da bgtaw nk pg skali ngan wani...huhuhu...xtaw la...tu la nasib aku...


rasa nk je lari dr umah nie...xnak duk umah nie...nk blah jew...baru skrg aku fhm napew ader org lari dr umah...yea...cz mmg aku rasa camtu gak skrg nie...!!!!dr kul 1pm aku nangis, kul 2pm pun still nangis tersedu-sedu lg...lam area kul 3, o.k ckt, aku layan cd...kul 1.30p.m, en azani col, tanya sal kenduri...cian dier, xpepasal kene marah ngan aku...maaf en, bkn sengaja saya tinggikan suara ngan en....lam kul 3p.m lak, din lak col, tnya sal aku...katanyer naper aku syahdu jew n nk ajak aku pg kenduri umah mc jue...menitias air mata aku...dan samapi skrg aku masih lagi lum pulih sepenuhnyer walaupun air mata x lagi mengalir...


samapi skrg, aku masih lg tertanya-tanya kenapa aku d layan sebegini rupa...apa salah aku...nk aku jd cammana lg...sebolah mungkin aku ikut semua kehendaknyer...tp tolong la...fahami jugak la kehendak aku...
aduhh....tolong...!!!!mak, law sy salah, tolong maaf kan sy...


....................>> tel aku da di hantar masuk ke workshop...mat pg hantar lam area kul 3.00p.m...katanyer ptg sok siap...harga plg minimum bwh rm 50, plg maximum bwh rm 60...

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp