About

klik..klik..

Ahad, 27 Jun 2010

xtaw tajuk pew..

bosannyer rasa...da la xde semangat...maybe sbb x pulih sepenuhnyer lg dr penyakit yg di alami..ptg semalm terasa balik, so, teerus dptkan ubat...rasa lega ckt..dpt la dtg keje...hohoohoho...rasa nk berehat jew selama sebulan...bley x???law company bapak aku, mesti bley kan...??usahkan sebulan, setahun pun bley...law kat cn, bley gak...bley blah...hahhaha.....

semlm, meriah tol umah aku...kak za n family dtg umah...haifal mengamuk nk tgk fifa world cup...brazil vs portugal...meriah mengalahkan stadium jew..hoohoho...baru 1 famil, law kumpul semua, mau runtuh umah... :) mcm laa family aku family yg besar...kecil jew..di sebabkan jarang berkumpul, bila berkumpul, tu jd cam tu..rasa meriah..kan..kan...

cuti ari jumaat, duk umah jew...bila di fikir kan rasa sedey la plak...bkn pew, suh si dier dtg umah, siap simpan wah duyan la...tp katanyer nk blk pasir puteh..jumpa org katanyer...huuhuhu...da la da lama xjumpa...sedey...sedey..da xtaw nk kata pew...urhm....

blk keje ari khamis, kul 9.00p.m, tgk citer antu...tajuk nyer dtg bulan...takut gak..n lbh menakutkan bila mat duk usik...jahat tol, abg aku tu...sejam jer tgk, lg sejam aku pg tolong masak umah sepupu, dier nk wat majlis bercukur cucunyer...pas da setel lam kul 12a.m, blk umh n tido...tp yg sadisnyer, xdpt tido...cz terbayang -bayang cerita antu...pejam jew mata terbayang muka antu...hasilnyer sampai ke pg aku x tido..law terllelap pun, maybe kejap2 jew...kul 7.00a.m pg mjls bercukur...lam kul 10p.m, tido sampai kul 2p.m...!!!syok giler...!!!hahahaha...back up blk yg x dpt tido semalm...!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp