About

Rabu, 10 Ogos 2011

Nak berbuka ngan apa yer??

Salam....

Hari nak makan apa ek??xder yang terlintas di hati juadah untuk berbuka...

Nak pergi beli kat kedai, rasa cam takut jer..yer la..bila baca paper pagi tadi...


nak baca penuh, klik sini:

 BACA PAPER ONLINE

Takut kan??peniaga-peniaga bazar ramadhan pun, jangan la duk fikir nak kaut untung jew..kualiti makanan tu yang paling penting...Jangan disebabkan masalah begini, semua org boikot..kan ke korang jugak yang susah..bab kata orang, disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga....

Haisshhh, nak masak pun xtaw nak masak pew..ader pe2 cadangan x??


 Photobucket

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp