About

Jumaat, 19 Ogos 2011

Tolong, terkunci dalam bilik..!!!

Salam....

Lamanyer xupdate entry..huhuhu...blogwalking pun da xsempat...

Kat office mmg buzy giler..balik umah, pas berbuka nampak tilam, bantal n selimut jew..bukak gak brodband, tp mmg berukband la..lembab giler....

Pagi nie jew bley laju ckit..keluar la warna biru kehijauan lampunyer..jadi bley la blogwalking and update entry...

Update entry nie sambil berpeluh-peluh bukak pintu bilik..!!!Saya da terkunci dari dalam..da xleh keluar...abang saya kat ruang tamu duk bertungkus lumus nak buka pintu bilik nih...tombolnye da rosak....

Haissh, mcm xder gaya jew dapat buka pintu nih..skrew pun xtaw kat ner...seb baek, anak sedara nak masuk bilik nih, cz nak amik pakaian untuk pergi sekolah..n kebetulan gak aku xtido...mcm sebelum nie, pas subuh aku tido n anak sedara aku da amik baju siap2..n bila diorang da keluar umah, masing2 da pergi keje, n sekolah, baru aku bangun..

Naseb baek kan, law x..mmg xkeluar la aku...seb baek...diorang ader lagi..boleh la jugak usahakan pintu nih di buka...

Haishh, x berjaya lagi nih.lambat la anok saudara aku pergi sekolah, n abg n kakak ipar pg kerja..duhai pintu, bukak la cepat..da tendang pun xnak terbukak jugak...


  Mujurla aku xrasa nak pergi toilet, law x, x ker haru jadinye???


 
Photobucket

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp