About

klik..klik..

Rabu, 28 Julai 2010

1 panggilan

10.00a.m..dpt 1 col dr satu company..da di nyatakan company apa tp napew la x terlekat lam mind aku??problem tol la kotak ingatan aku nie...dier bgtaw,aku ada hantar resume..tp aku dr kelulusan civil engineering..dan katanyer ader kekosongan utk QA/QC...

aku da excited da, pastu aku tanya r, bila bley dtg utk interview..bila aku bgtaw yg aku kerja kat klate skrg nie, katanyer nanti dier akan inform laen cz dier nk bincang dlu dgn project manager di tapak projek...katanyer projek tu di kemaman, wat tpt istirehat cam RNR...

so, skrg nie kena la tunggu blk dier col...utk aturkan temuduga..tetiba berdebar plak rasanyer...tp duk tertanya-tanya nie, apa nama company tu ek??bila masa aku anta resume??aku try check lam sent item, website elx, sume xdpt beri aku jawapan...

**sigh...

urhm..xpew la..tunggu je la..nanti tanya blk...law ader rezki aku, x ke mana kan??

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp