About

klik..klik..

Isnin, 12 Julai 2010

Ujian berkomputer

tahniah, anda LULUS
markah : 47/50

...>> iyo o jew aku tulis tu..guna format sendri tu... ;)

kul 7.45a.m da terpacak aku kat akademi memandu anda...semuanyer kerana nk wat ujian berkumpeter...ye la, dier bgtaw aku kena berkumpul kul 8.15a.m..nanti law aku pg lambat, kan kena tinggal lak...x ker kes naya nanti...

tunggu punyer tunggu, kul 9.45, baru gerak pg panji, tempat ujian...adoiii..sadis tol...tp xpew, sempat aku study lg sedikit sebanyak...cuak tol nk amik test..da lama kan tinggal exam..hahaha...dulu2 masa blaja dlu...~cam lama jew hbs blaja, padahal baru setahun...

da sampai sana, bayar rm 10, tinggal IC, amik gambar sume bagai..baru la bley ngadap komputer...
tup tap, tup tap...da siap menjawab n semak blk jwap..sapai 3 kali aku semak..hoohoho..afdal kan....bila rasa da x larat da nk ngadap n baca soklan, amik la keputusan 'TAMAT SESI'...dan, dpt la keputusan....alhamdulillah, sgt2...>>>fuhh, tersengat la lega...!!!

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp