About

klik..klik..

Rabu, 21 Julai 2010

meeting @ semerak

ari nie follow wani pg meeting di semerak..biasala, mmg setiap bulan pun follow wani dtg cn..hehhe...pg td breakfast kat kedai mkn ngan bihun goreng singapore...mula2 tgk bihun tu, rasa cam xder selera jer nk mkn,,tp bila da mkn, perrgh..sedap..cukup ngan rasa nyer...nie la org kata "dont judge a book by a cover"...ha, baru kau taw...

serius, bihun mmg sedap..tp syg..aku x dpt nk hbskan…bkn sal da terlalu kenyang tp disebabkan factor kesihatan aku…perrggh..skema giler ayat aku…bgn pagi td, bertambah-tanbah tahap kesesakan nafas aku rasa…tp kuatkan semangat ngan harapan seperti hari2 yg sebelum nie…setiap pagi kena serangan asthma, pas mkn ubat, lam kul 8a.m-9.a.m, ilang la…

pas smapai semerak, wat keje ckt sebanyak, aku rasa cam makin teruk jew..ngan nafas makin berbunyi….da makin penat..bila meeting da stat, aku pun stat maen tenet… (-_-)…tu la keje aku…bukak facebook, skali ngan mat jue, tp dier bukak e-bay..nk cari baju katanyer…guna laptop qs…rasa nk tido kan diri jew, almaklum la, da x larat sgt2..tp xdpt lak nk tido..adoiii…

pendekkan cerita, pas habis meeting, aku mintak tolong wani hantar aku pg klinink ziad..sbb, mmg da xtertahan da…sampai sana kel 1.30p.m, xder org, so, terus daftar n terus masuk bilik no.3..utk di sedut..ye la, dier pun tengok aku da tahap critical..lgpun kat clinic tu law patient yg dtg lam emergency, mmg terus diberi keutamaan..asthma kan termasuk lam golongan yg perlu di berikan keutamaan…
pas bayar harga servis rm 28.00, maka bertolak la blk…adoii..lupa nk mintak mc..pastu cammana status nie??mc ke kena mintak cuti??

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp