About

Jumaat, 2 Julai 2010

kesedihan melanda

urm...ari nie berkesempatan utk menulis blog, walaupun hari cuti..ye la, aku kan xder internet..tp semlm, aku bwk blk broadband ofis..xpew, duk ofis pun, xder org guna..guna ataw x, tetap kena byr setiap bulan, cz harganye fix...jd, tu yg aku bwk blk semkm...ingat nk guna semlm, tp line slow lak n then no service...so, xdpt la guna...so, masa d habskn ngan msg ngan sidier...~mcm la xpernah hbskan masa msg ngn dier setiap mlm, kan??hhehhe....erhm...tp semalm…. 
malam tadi sekali lg aku menitiskan airmata krnnyer...utk keseberapa kali, aku sendri tidak taw....bukan kitarang bergaduh ataw apa,tp aku sgt sedey bila x dpt bertemu dgn nyer...nmpak hal kecik jer kan n x sepatutnyer aku beremosi...tp, itulah diri aku..bkn dier x fhm...malah, dier arif benar ngan sikap aku..da khatam da pun...tp tu lah...entah lah.,... :( dah beberapa kali aku sampaikan hajat ati untk berjumpa dengan nyer, tp sampai skrg x tercapai...yang menambahkan kesedihan dan kesebakkan di dada, bila dpt taw dier dpt keje di tganu…bkn aku x gembira dier sudah dpt kerja, malah aku bersyukur sgt krn dier sudah bekerja n akan bermula pada hari ahad..katanyer dier dpt kerja membina masjid di UMT…
Cuma, aku amat terkilan sbb x dpt jumpa dgnnyer…krn aku taw slps ini bertambah susah utk bjumpa dgnnyer…salahkah aku krn mempunyai perasaan windu kpnyer??dan d sbbkn windu ini yg membuatkan aku ingin bertemu dgnnyer…salahkah begitu?? Bkn aku pinta utk berjumpa dgnnyer setiap hari….kali terakhir kitarang bjumpa pd 29 mei 2010….da sebulan x berjumpa….bukan duk jauh, 1 negeri n 1 daerah jer,sgt dkt, hanya amik masa 15minit jew…
Tp kenapa seolah-olah jarak memisahkan kami?mengapa?aku da xlarat sebenarnyer utk menangis tp aku taw hanyer dier yg membuatkan aku rasa bahagia…
………….>>ati ini sgt sedey..sedey…dan sedey… 

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp