About

klik..klik..

Khamis, 1 Julai 2010

try testing2

ari nie, aku daftar dkt nuffnang...
maen testing2...
nk explore ckt sebanyak...
pe kelebihan pun aku xtaw..
tp aku tgk kebanyakkan blog mesti berdaftar ngan nuffnang...
so, aku follow je la..hahhaha...
law ikut apa yg aku bc, 
dpt duit, tp kena ader ramai yg mengikuti n capai level pew ntah...
yg tu aku xnk amik peduli cz aku join pun sbb nk nampak cam blog2 laen yg aku terjah...
~hehehe, kantoi la plak suka masuk blog org...
sowie yer...bkn pew, nk cari idea utk hias blog sendri...
tu je niat terjah blog laen2.. ;) 
klum la, budak baru blaja..l
aw salah tlg tunjuk kan...
da kesimpulan nyer, 
kesemua blog yg aku masuk, ada nuffnang, n bila klik pd website nuffnang, a
der item utk sign up..then. tu yg sign up gak..
pastu, da xtaw nk wat pew n wat camner...
nk tambah yg tepi sisi bar tu...cam counter, chat, iklan, etc...t
p xdpt wat gak...xpew2...
nanti explore le... :) peace

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp