About

klik..klik..

Jumaat, 16 Julai 2010

Diri ini x penting.......??

16/07/2010

Mlm nie lg skali aku ingin kongsi kan kisah sedey…kisah sedey antara aku dan dier… :( Hati ini terus menangis, walau pun tiada air mata yg mengalir…

Semlm, dier bitaw blk kg (peringat) sambil2 hantar pekerja di tegayong…aku da tersenyum keseorgan…walaupun jauh di dasar ati aku telah membisikkan yg aku xkan dpt seperti yg aku fikirkan…tp harapan tu tetap ada…aku fikir cam tu cz siang td aku pg ke akademi memandu…pg booking tarikh ujian computer…hajat di hati nk pg daftar minggu lepas lg, tp terpaksa tangguhkan cz jumaat minggu lepas, aku lelah..jd, terpaksa la postpone kan ke minggu ini..dan pagi tadi aku da berjaya p daftar…ujian berkumpeter tu pd ari isnin nie…kat panji..kul 8.15a.m, aku da kena berkumpul di akademi…

Itu program yg telah aku rancang..sbb tu aku fkr x dpt jumpa dgn nyer bila taw dier blk kg…tp yg menyebabkan aku tetap simpan harapan tu cz aku fkr di sebelah petang nyer tentu dpt…lgpun kan rumah aku n dier dkt jer..jd xder problem la utk dier dtg sekejap ke rumah aku…

Aku tunggu msg dier kot2 dier berhajat utk keluar ngan aku…tp xder pun..xpew la, mugkin dier nk berehat kat umah ataw dier follow umi pg umah saudara-maranyer….kul 3.00p.m, gerak p billion ngan kak za…pg butik avon..amik barang…hbs rm 101.50…pas2 shopping brg2 dapur ckt…

Lam kul 6.45p.m, sampai umah…dpt msg dr dier katanyer baru blk dari kenduri kawin…zzzupp…ati aku terdetik…mmg tersentuh sgt2…xleh nk luah ngan kata2…apa yg aku fikir, kenduri umah member bley luangkan masa, tp utk jumpa aku xder masa…???mmg aku tersentuh..tersentuh sgt…aku tanya dier, blk nie sebab nk pg kenduri kew??katanyer x, tp cz nk jumpa umi…aku???dier x nk jumpa kew??x terdetik ke di hatinyer utk jumpa aku..untk luangkan masa seketika??

Da skrg air mata yg di tahan sejak ptg td, tumpah juga..da x berjaya utk di bendung lg…n da xtaw nk ulas pe lg..yg pasti nyer, ati ini terluka lg…….. :(

…………..>>> kenapa begini???

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp