About

klik..klik..

Jumaat, 8 Oktober 2010

Aku bosannnnnn………………..!!!



Arrrghhhhh……………………….. !!

Awal2 entry da tension2..naper ek??? Kalau la boleh meraung cam tu sekuat ati kan best..aku bukan tension Cuma kebosanan terlampau..da tahap paling maximum da…bosan teramat…

Aku nie first day duk umah sewa pada hari jumaat…bila difikirkan balik, cam x caya jer…yela, masuk umah sewa bulan sembilan lg, nie da masuk bulan sepuluh (padahal baru 2 minggu duk umah sewa)…urhm, ye la, first jumaat, balik umah abg mie, second jumaat, balik kg, third jumaat, baru duk umah sewa…malas nak pergi umah abg mie cz da janji dgn aizan nak keluar bayar hutang Mara..hhehehe, baru kalut nak bayar bila da dapat surat peringatan…hahhaha..taw takut lak, kena masuk mahkamah….wooo, xmau….

Pe aktiviti aku hari?????fikir..fikir..fikir…pagi tadi pas tido balik kul 6.30a.m, sedar2 da kul 9.08a.m..pergghh…lewat giler…punyer la rancang nk bangun kul 8.00a.m, n kuar beli nasi kat kedai makan…hahahha…cepat2 mandi n bersiap cz perut da berlagu-lagu pop rock, balada, r&b, semua ader…memandang kan da lewat pagi mesti nasi da habis, beli roti je la…pergi jalan kaki jer cz malas lak nk bawa ‘baby kecik’ lagipun dekat jer…xper, exercise pepagi…da sampai kat kedai tu, nampak lak orang duk wat roti canai…cam best jer…beli la roti canai kosong 2..ha, amik kau…2 keping untuk aku sorang..pas tu beli plak roti ban 1 bungkus…hhehehe…simpan untuk makan malam2 kalau lapar…ini, mencari makanan, apa pun xder untuk di makan..sangat sedey kan??

Pas da kenyang tu, lepak2 kat umah sambil tengok tv~walaupun xder citer best untuk di tengok n sambil2 kemas umah..sapu sampah, buang sampah…lam area kul 11.35a.m, aizan sampai dgn member dier..nak g pejabat pos..dekat balok..dekat jer…sebagai pendahuluan n mengaktifkan akaun, aku wat la pembayaran sebanyak rm 100…hahhaah, bangga kew beritahu kat sini**syyhhh….ader 2 akaun, 1-pendahuluan, 2- pembelajaran…so, setiap satu akaun telah dibayar sebanyak rm50.00…ok la tu, walaupun sedikit…bulan nie banyak sangat nk guna duit…nie pun dapur gas n peralatan memasak belum dapat dibeli…terpaksa di tangguhkan pada bulan depan…

Pas da settle semua, balik umah…ari nie xjadi keluar Bandar, aizan ajak pergi esok petang pas kerja…so, melangut la kat umah…xtaw nk buat apa…hmmm….bukak tv tapi off balik, cz xder citer best…..AKU BOSAN TERAMAT…!!!!TOLONGG…!!!!
Untuk mengatasi kebosanan terlampau, buka la laptop..tengok citer yg aku download hari tu…bukak la citer the fairy…the tinker bell..~ntah tol ke tidak tajuknyer..main belasah jew..hehhehe…ok la…tengok punyer tengok, rupanyer download x habis…separuh jer..da la tengah syok tengok…hampes tol…!!!**sigh…

Tutup laptop n zzzzzzzzzzzzzzzzz…………………tapi xnyenyak pun…kejap2 terjaga..entah la kenapa…last2 bangun n bukak laptop balik sampai la kul 6.30p.m….

Kul 8.00p.m, kuar cari makanan untuk dinner…perut da berkeroncongan giler…yea la, makan roti jer..mana nak kenyang sangat…nak kena cari nasi juga…
Ha, akhirnyer dinner aku sebungkus nasi lemak n sebiji burger..hahaha…banyak x??jangan terkejut yer..nasi lemak walaupun sebungkus, tp sangat sedikit…harga pun rm 1 jer, jd mesti la dapat agak kan kuantiti nyer banyak mana…tu yang aku beli burger sebagai tambahan..mulanya nak beli 2 bungkus, tapi bila tengok burger, cam best plak..lama x makan..adooiii, gemuk la camni..berapa banyak kalestrol yang aku amik???adoiiii……………!!!!

Aku nak wat apa la untuk mengisi masa sebelum tidurkan diri…cepatla masa berlalu…nak tido… n bangun da pagi, boleh bersiap pergi kerja…

TTTTOOOLLLLOOONNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG……………………………………………………………………………………………………………..!!!*Sigh…!!



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp