About

klik..klik..

Jumaat, 29 Oktober 2010

keje..keje..keje...

ari nie datang keje lagi..tapi xmerempit n bukan sorang-sorang..hehehe..ader peneman pada hari ini...tatiey bosan duduk rumah sorang-sorang, so, dier join aku datang ofis..boleh gal online..daripada duk rumah terkontang kanting....aku plak, xhabis-habis kerja..seminggu penuh...giler ah...bukan kerajinan nyer, tapi keterpaksaan..hahhaha..xikhlas tol kan...huuhuhu....isk..isk...

hari nie datang nak siapkan material submission...ader 7 bahan lagi untuk aku perbaiki setelah di pulangkan oleh En. Nazarudin pada hari rabu sebaik sajer aku selesai membuat QAP...pergghh, cam taw-taw jer dier kan..aku da siap, terus bagi kerja laen plak..x boleh tengok orang senang ckit...asyik suh wat kerja jer..hahha, padahal duk online jer..siap taip blog lagi..hahaha..aku suka..yes..aku tersangat suka....

pagi nie masuk lambat..kul 8.45p.m baru sampai ofis..malas sebenarnyer tp gagahkan diri..heh..heh..boley kan...print sat method statement untuk letak lam file...da ink habis...bosan ah...baru ingat nk settle kan yang tu..yerla, hari nie kan cuti, so, x berebut ngan org laen untuk print..tp ink habis lak..hadoiii...macam2 hal... *sigh...

tu yang wat blog jap, amik mooodddd...hahaha, banyak songeh da la....so, terpaksa la berbalik pada tujuan asal iaitu wat material submission..nasib baek, 1 da print untuk tunjuk pada En.Mat esok...ader la gak benda yang aku wat...law x, En. Mat mesti fikir, budak nie datang kerja ke datang online..ha, kan xpepasal kantoi...hehhehe...bukan online semata-mata, kan sambil menyelam sambil minum air...law sampai kembung, mohon diampun yer....

ehm, ari nie mood bercerita..napew ek??pelik nie...tp xpew, nak tulis panjang-panjang...biar penat nk baca....tetiba terfikir, apa yang aku nak cerita ek??banyak sangat kot lam kepala nie, sampai xterluah..hahhaha....

petang nanti pas kerja nak keluar bandar..nak bank-in duit sewa rumah...cz tuan rumah da tanya da bila nak bayar..janji 25hb hingga 28hb..hari nie da 29hb..da terlebih janji da...ngeh..ngeh..nak wat cammana, bila aku tanya HQ, katanyer hari nie baru bank-in..mungkin tengahhari..so, tu aku decide pergi selepas kerja, confirm da masuk n xperlu pergi 2 kali...

gaji sendiri bila la nak masuk..aku da pokai sepokai pokainyer da nie..semalam ngadu kat sidier, katanyer nk masukkan duit, maybe kecian kat aku xder duit, takut xmakan..da ler kering, nanti tinggal tulang setulang tulangnyer jew..tapi tu la, segan lak aku...lagipun, aku taw dier pun xder duit..biasala, hujung bulan..memasing faham, so, xnak la selfish..lain la law dier da dpt gaji, memang aku paw habis-habisan...hehhehe...aku paw dier ke dier paw aku???xkisah la memana kan...

urhm, aku da mula kebosannan nie..ntah la, malas lak nak buat kerja...nak balik pun malas gak..kat umah confirm2 aku xkan wat kerja...pastu tertangguh lama2 lak nak siap..urhm, cammana ek?napew malas lak hari nie ek??selalu semangat jer..cehh...adakah disebabkan ink printer yang da habis itu??dan-dan menyalahkan ink....

opps, aku da melalut ntah apa-apa..baek stop sini jer sebelum aku melalut xtentu pasal lagi...okeh...!!!



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp