About

Sabtu, 30 Oktober 2010

shopping...

duit gaji da masuk..yeay..boley shopping... toing..toing..toing...

semalam pas sampai rumah duk baring-baring hampir terlelap dapat 1 call dari HQ..katanyer da bank-in duit untuk bayar sewa umah n gaji..terus xjadi nak tidur..ngantuk pun hilang terus...hohoho..sangat seronok..masuk bilik nak tanya tie kul baper nk kuar, tapi tie yang cakap dlu da nak keluar..atieq da otw..terus kelam kabut bersiap, tapi lama gak atieq terpaksa tunggu di luar..hahhaa....

pas da settle, tempat pertama pergi duplicate kunci..then pergi bank-in duit n keluarkan duit...pastu terus ke Mega Mall...pusing2...teman diorang amik cincin tunang..bila tanya bila nk tunang, katanyer lambat lg...tapi beli sesiap, cz emas makin lama makin mahal..urhm, betul jugak tu..tetiba rasa nak memujuk si dier untuk berbuat begitu juga..lalu hajat diteruskan dengan menghantar meseg kepadanyer...tetapi respon yang didapati adalah sebalik nyer.. ;( hohoho...'law xder duit, usha pun xder guna jgk'

pastu pusing2 lagi..sekadar cuci mata...yer la, walaupun gaji da masuk tp kena berjimat cermat..banyak menda nak dibayar...urhm...walaupun begitu, sempat gak shopping, seluar jeans 1, makanan, tempat gantung pakaian...xper, tu kan keperluan..bukan pembaziran pun..memang memerlukan ;)

ateiq berkeras gak nak tengok wayang walaupun aku n tie xseberapa jugak..akhirnyer tengok la jugak..pada kul 10.30p.m di ECM(East Cost Mall)...tengok citer you again...




video





ok la, xder la teruk sangat or bowink sangat..agak menghiburkan jugak..ader komedi, sedey, peringatan, etc..kira ok la, tp xder la sampao sssaaannngggaatttt ok...

da habis tengok wayang tu, perut pun da terasa kelaparan da..yerla xmakan lagi...lam panggung wayang, makan pop corn jer..aku bukannyer jenis suka sangat makan2 camtu..paling tidak pun, pop corn jer la..hehehe...terus pegi makan kat PADI... jalan ke teluk cempadak..suka makan kat situ, makanan dier sedap n servis dier bagus...masa tu da kul 1.00a.m..giler ah, makan tengah2 malam..pastu balik tido...tol2 jadi ular sawa..hahahha...yang kekenyangan...

sampai umah kul 2.15a.m, ingat nak terus tido, tapi excited lak lak pasang tempat gantung baju..law xpasang, rasanyer xleh nak tido...teringat2 jer lam tido..hehheehh...so, pasang la dulu..sampai settle..baru puas hati ;) lam kul 3.00a.m baru membuai mimpi.....



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp