About

Rabu, 20 Oktober 2010

kecederaan di pagi hari...

aduhh, apa la malang nyer pagi nie...

sampai ofice, xsampai 5 minit..da dapat kecederaan da...

pas da sampai ofice tu, aku nk simpan helmet kat atas almari..da nampak da ada botol2 ink dengan jarum kat atas tu..letak la helmet kat belakang..sekali...saaapppppppppp....tangan da berdarah da..x bajet langsung boleh tercucuk jarum ink tu...laju je darah mengalir..cair giler....tangan pun terus bengkak..aku da cuak giler da...aizan lak tanya aku, kak zue ink ke darah tu...hahhaa..lucu lak bila di ingat balik...

cepat2 amik tisu n tadah dengan tapak tangan satu lagi..banyak sangat darah keluar..da macam derma darah da...cepat2 pergi toilet basuh...tp darah tetap xnak benti..basuh lagi..alir pada air..pastu benti gak..keluar ckit2 jew...ubat lak xder..first aid kat tempat kerja xder..time2 memerlukan nie.. *sigh...nk kena safety officer nih..!!!


nie la botol ink dengan jarum nyer..cam tu la kedudukannyer...

kita zoom kan jarumnyer..tajam kan??





nie la kecederaan yang di alami..nampak cikit jer kan?? tp darah banyak yang keluar..mungkin dalam...






✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp