About

klik..klik..

Jumaat, 22 Oktober 2010

bekerja di hari JUMAAT...!!!

wahhh....ayat cam bangga jew kan..sebenarnya aku xtaw nak taip per untuk memulakan entri nie..hahhaha....tu yang bagi ayat wahh..konon2 nyer bangga la dengan tajuk blog kali nie...ari JUMAAT??aku kat pahang, kerja hari jumaat, perkara biasa jer la kan??sebab cuti pada hari sabtu n ahad...kan??jadi apa yang bangga nyer...syyhhh...

sebenarnyer, office aku jer dekat gebeng, pahang...tetapi site di perasing, dearah kemaman..kiranyer da masuk terengganu..so, bila masuk terengganu, automatik la cuti pada hari jumaat...perghh, panjang lebar penerangan...bagitahu jer la, hari jumaat cuti cz follow terengganu..kan senang...tp mesti tertanya2 lak, naper follow terengganu..mesti la kena jawab balik, sebab ofice jer dekat gebeng, kuantan, tetapi site dekat perasing, daerah kemaman..ha, kan aku da ulang 2 kali..hadoiiii.....dah dah...penat wei...

urhm, best jugak datang kerja hari cuti nie...of course la, xder orang..ader aku sorang jer..n pak guard kat bawah..ofice aku nie 2 tingkat, aku kat tingkat atas..tingkat bawah bilik mesyuarat, bilik solat, bilik pengarah...yang best bila xder orang kerja, OFICE NIE AKU YANG PUNYER...!!!haha, boleh wat pe yang aku nak...nak duk tertonggeng kew, meniarap kat lantai ker, kuak lentang ker, melalak kew, xder orang nak amik peduli..hahaha...law ader orang kerja, bajet kena control ayu..duduk gaya2 gadis melayu terakhir...hahhaha...nampak sgt tipu...xder makna nyer gadis melayu terakhir..cikit2 org sound, cuba duk elok2 ckit..kat sini ramai orang lelaki...!!!

lagi satu yang best nyer aku xperlu berebut-renut or tunggu turn bila nak print..ye la, printer yang boleh di gunakan ader 1 jer..jadi bila orang laen da guna, kiter kena menunggu la..ikut turn katakan...hehhe...tp hari nie, dari pukul 8.00a.m, sampai sekarang turn aku print...sampai sekarang x siap2 print lg..hadooiii...cam banyak giler nak print kan??sekarang rehat jap, cian kat printer..dier pun mesti penat gak kan??bagi dier rest, nanti dier majuk, xsiap QAP aku nie...

kelebihan laen adalah aku boleh pasang lagu kuat2..n boleh pasang sebarang lagu yang aku minat@suka.. xperlu berebut dengan orang laen yang juga nak pasang lagu kesukaan mereka...hehehhe

lagi...aiks, macam nak buat karangan jer..macam kat sekolah dulu2..cikgu bagi tajuk..ok, hari buat karangan kelebihan2 bekerja pada hari jumaat..mestilah memasukkan kelebihan kepada diri sendiri, orang laen dan masyarakat..eh, org laen tu kan masyarakat juga..ok tukar..untuk diri sendiri, masyarakat dan negara...sila siapkan sebelum balik...perrgghhh...time tu la nak berfikir, nak karang ayat lagi...tp yang nyatanyer bila cikgu cakap perlu siapkan sebelum balik, ayat pertama yang keluar adalah "mana sempat cikgu" padahal x buat lagi, tapi da taw da sempat atau tidak..hahha..sebenarnya malas buat kat sekolah..hahhaha....

aduhh, da sampai mana aku melelut...jauh tersimpang dari tajuk..hampeh tol...*sigh....

ehm, perut da berkeroncong da..nyanyi2 lagu balada, pop rock, irama malaysia, sumer ader da...kena isi minyak dulu nie...pastu sambung balik tulis blog..eh, silap lak..sambung kerja..perlu siapkan QAP..then law ader masa lagi, siapkan kelulusan bahan plak...

petang esok da nak balik..seronoknyeeerrr!!! :) toing..toing..



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp