About

klik..klik..

Isnin, 4 April 2011

Accident

Salam....

Pagi nie pepagi lagi saya da di kejutkan dengan satu berita....roommate saya accident....dier call, memula xfaham, apa yang diberitahu, kali ke-2, terus tersentak....berderau darah....

Yer la, setakat nie bagi saya, mmg dier terror bawak kereta...memang cekap la...sebab tu saya terkejut sangat bila dier bagitahu dier accident....bila dier bagitahu dier ok, alhamdulillah.....xcakap banyak, just inform dier accident, saya pun xtanya banyak cz faham situasi dier...

Pas siap bersiap, n memang nak gerak awal, hari nie....sampai kat traffic light gebeng, tempat yang aizan bgtau yang dier kemalangan, masa sampai situ, nampak, banyak kereta n motor park tepi jalan...dengan kereta penarik tu...pastu nampak gen2 nyer kat tepi jalan....da masuk lam semak tepi jalan...naseb baek bukan tepi jalan tu gaung....

Saya pun stop kejap...sempat la jumpa aizan n tanya macam mana bley terjadi...yerla, dier dari arah yang bertentangan, tapi macam mana plak kereta nyer bley masuk semak di laluan saya...dengan kata laen, dier cross jalan la....

Rupa-rupanyer, dier elak sebuah lori yang datang dari arah bertentangan...maybe pemandu lori tu tertido ke apa kew sampai masuk jalan yang di lalui oleh aizan...disebabkan nak elak orang laen, dier yang jadi mangsa....

Naseb baek la dier x apa2..syukur sangat..kereta pun, xder la sampai remuk redam....tapi tu la, bila dengar accident, da rasa mengigil...aku yang tengok je pun, da mengigil2...bawak moto tadi pun, rasa da x seimbang da...

nanti, aku upload gambar yer...aku x tangkap terus plak tadi...tapi nampak kakak aizan ader amik gambar....


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

2 terbaik dari ladang:

Mrs Nurul berkata...

kem salam kat roomate..semoga takde yang buruk berlaku lepas ni..lain kali hati2

emarieys berkata...

ALhamdulillah...semuanya ok..

itulahkan org lain punya salah..orang lain yg kena impak...lebih2 lagi lori...

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp