About

klik..klik..

Khamis, 28 April 2011

Pagi yang CERIA.....

Salam...

Hye...selamat pagi semua....

Wahhh...hari nie mood baek ok...

Da xnak sedey-sedey lagi...kiter lupakan kesedihan yang dialami...jom bergumbira...!!!!

Laptop tu mmg xleh baiki...nak jugak baiki, boley, tapi bukan baiki..beli mother board...kalau yang second punyer, dalam 400 lebey, yg first dlm 800 lebey....so, kena kumpul duit..slow2...

Tapi xper, cz semalam, pergi bandar...bawak keluar dier punyer hard disk..then beli casing..jadikan dier external hard disk...RM 30 jew..naseb baek la, segala hasil kerja aku, aku simpan di D..jadi, tiada masalah la..da bley amik semua dokumen2 penting..tapi ader gak la cikit sebanyak yang aku simpan lam C...yang tu, terpaksa la wat balik...xdapat den nak nolong haih....

Xper la, sekurang2 nyer settle la sikit kepala otak aku nie yang serabut sangat...nak nangis pun, rasa air mata da kering da...waaaahhh, banyak giler tipu...bley kering ke air mata??

Lagi satu, saya da dapat laptop baru...warna merah lagi....dapat free...ngeh..ngeh..ngeh...jeles x??ok stop...laptop pinjam jew...yang pastinyer laptop company...nanti benti kerja or habis kontrak, perlula di pulangkan semula, ok.... ;)

Ha, lagi satu...serius, last...jap lagi saya balik kampung...wahhhh....sangat windu sama umah....!!!da lama x balik nie...adala dalam 2 bulan lebey2 sikit..hehhehe....kali nie bley duk kampung 3 hari sampai 1 mei...best kan??

Jom, balik kampung...hoorreeeyyyy......


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

1 terbaik dari ladang:

MalizaMah berkata...

ohh balik kampung... yeah...
drop by baca entry dan menabung...
sama2 menabung dgn klik klik...
daa~
all the best k.

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp