About

Sabtu, 9 April 2011

Barang Free dari AVON

Salam...

Semalam keluar bandar..memeang x lepaskan peluang..al-maklumla, minggu lepas da xdpt keluar...minggu nie memang xlepaskan peluang la..lebih2 lagi keluar bagi mengubat hati yang lara...ish..ish..ish..bukan xnak berkongsi, tepi biarla kedukaan reda terlebih dahulu..sekarang emosi masih di tahap down, nanti entah apa2 yg aku tulis kan...

1 Jam 40 minit tunggu kat bus stop semalam...memang angin satu badan la...nak jew angkat punggung balik umah...tapi pantang lak, da pakai comel2, balik tangan kosong..set masa ngan bus da tepat da..tapi disebabkan sebuah lori pembancuh simen yang block jalan, terus xsempat nak tahan bus..terus terlepas bus...so, tunggu la bus laen...itu yang delay sampai 1 jam  40 minit....hati yang bengkak, bertambah-tambah bengkak r...tengok tel yg sunyi sepi, bertambah sayu di hati...

Da sampai bus, tengahhari...lebih kurang kul 1.00p.m...punyer la panas...dari terminal makmur ke pejabat pos..jauh giler....memang penat n kepanasan la..habis cair mekap walaupun xmekap..hhehehe....pas da settle, pg butik Avon...Avon ngan aku memang xleh dipisahkan :)

Yang bestnyer, dapat hadiah free...ngan barangan promosi dengan harga yg cukup murah...

dapat FREE dengan pembelian

RM 1.25
RM 1.25

Lepas tu kat Kuantan Parade ade Expo Pengantin..Wahh, rasa xsabar nak kawin...cantik2 yang dipamirkan...dengan gubahan pelaminnyer...dengan pakaian persalinan....pintu gerbang perkahwinan...banner....kad jemputan....memang best la cuci mata...rasa nak kawin cepat2...dan pilih yang mana2 yang cantik di mata....tapi tu la, saper yg nak kawin ngan saya?..ader x?? *sob..sob..sob...(sambil lap air mata)

Tema dalam lautan...pelamin kerang, hantaran kerang..etc

saya suka yg grey tu

comel x??



 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

2 terbaik dari ladang:

ardinihumaira berkata...

dni pun dapat dah la beg tu comel kan ;)

amny berkata...

org phg kee????laaa..dekat je la cmtu..^^

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp