About

Ahad, 17 Julai 2011

Flat 3A

Salam....

Ini entry yg da berlumut...bukan setaakt berlumut tapi da ader cendawan2 yg tumbuh...

Sebabnyer kiter nak citer cerita pada hari jumaat, 2 hari yg lepas...hehehehe

Citer nyer xder la segempak yang mana, just bley pecah box office jew..hahaha..ok, xlawak...

Korang da tengok citer FLAT 3A??Apa, x layan citer melayu??huhuhu...xper la..jom tengok thiller dier:



Seram x??

Citer nie ok la...xder la seram sangat, tapi sempat la menyorok mata lam baju sejuk...mungkin untuk perempuan, tp untuk lelaki biasa2 jew..cerita nie dari awal terus seram, sampai la ke akhir...dier lebih pada suspen..tu yang terus sorok mata, tapi xder benda pun yang keluar..hahhaha

Sebenarnyer hari jumaat tu kuar rancangnyer nak tengok citer laen, cam harry potter...tapi yang menyedihkan semua yang tinggal seat paling depan jew...urhm, akibat xnak mencederakan leher, so, pilih la citer seram nie...nasib baek enjoy... (^_^)

dekat mid valley

buat alas perut

gambar bf pun kena amik secara curi2 jugak kew??




1 terbaik dari ladang:

fatin hanani berkata...

hehe tak tkut ehh...eyy klu fatin msti dh lma tangan kt mata hehe

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp