About

Ahad, 10 Julai 2011

Tudung oh tudung....

Salam....

Baru balik dari kenduri...member office kawin hari nie..so, satu ofis r pergi kenduri tadi... :)

dapat nie.. 2 lagi...hehhehe

buah tangan dari penganti
Eh, xnak fokus sal kenduri kawin ke dapat bunga telor ke makanan kat tempat kenduri sedap kew, org ramai sangat tersesak ke hapa ke...

Cuma nak tunjuk satu lagi gambar....

Taddaaaa.....

ikut tema pengantin tu...
Kelakarkan muka...jap nak gelak...kui..kui..kui....

Semalam kuar bandar, pergi cari selendang...semata2 nak pergi kenduri nie la..xsangka lak tepat ngan tema nyer...hahahaha...ok, melalut.....Xder sebenarnyer kiter nak bgtaw yg kiter nak try pakai tudung cam dak2 muda zaman skrg pakai...nampak comel jew..serius....

Tapi bila kiter pakai, hancur....sebelum pergi kenduri, mmg try r buat n pakai camtu...habis kenduri, terus bukak...xselesa la...da la nampak cam mak cik-mak cik....hahahha

Cuba tengok nie...



search by GOOGLE
Cuba klik link nie gak...lagi banyak gaya bertudung yg dier tunjuk..tu la, kiter pun nak try...comel....TAPI.....haissshhh...


Lawa kan??

P/S: Nie entry semalam yg xsempat nak twkan POST... :)



2 terbaik dari ladang:

Norhafiza berkata...

ye la kan..mcm2 pesen dah skang ni,,tak terkejar la plak kakNo hehe..

NoRMa aZurA iSMaiL berkata...

tu la pasal kak no...tengok org pakai, nak pakai gak...

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp