About

Ahad, 24 Julai 2011

GRRRRR......

Salam....

Saya sangat tension sekarang...


memamg mengbengkak sangat lah...memang sakit hati....

Nasib baek la tahap kesabaran masih ader...kalau tidak memang lebam la aku tumbuk...!!! dan nasib baek jugak aku seorang perempuan..kalau lelaki, serius aku tumbuk...!!!!

Xpayah la nak berlagak giler la...ingat aku heran kew???boleh blah la...

Ingat ko besar sangat kew nak tengking2 org??memang hampeh r...

haishh, law ikut kan hati tengah mengbengkak, macam2 perkataan buruk aku nak taip kan sini...

Memang singa jadian rrr.....ko, kalau xder rasa hormat kat orang laen, jgn harap la aku nak hormat kat kau...!!!




1 terbaik dari ladang:

fatin hanani berkata...

napa ni dear..
sapa yg buat awk marah??

emm nak cek 2 mcm besa la..buka nuffnang tgk kat earning..patu dia akan tunjuk ada be ka x :)

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp