About

Rabu, 16 Mac 2011

bermula kerja setelah berapa hari cuti sakit

Salam....

Hari nie da hari rabu...sekejap jew rasa, da nak hari jumaat...padahal, baru pagi tadi sampai kuantan dari kota bharu..yer la, selalunya kalau balik kota bharu, hari sabtu or hari ahad da masuk kerja...tapi hari nie hari rabu baru datang jenguk ofis..hehehhe

Lama tol kan bercuti...wahhh, seronoknyer dengar perkataan bercuti...bercuti la sangat..bercuti lam rumah n lam klinik...mujur x kena tahan masud wad pun da di kira beruntung....hohohoho....

Balik kampung jew, kena serangan asthma...habis hancur program..betulla, kita sekadar merancang, DIER menentukan segalanyer...dan ketentuan DIER adalah seperti mana yang telah terjadi...tapi xpew, sekurang-kurangnyer selepas mendapat rawatan, kesihatan rasa semakin elok..rasa sihat...yeay...hehehhe....

Lagipun aktiviti bekerja pada hari aku mintak cuti tetap berjalan dengan lancar...alhamdulillah...sangat seronok berkumpul beramai-ramai dengan ahli keluarga...da lama x berkumpul macam nie..hari raya setiap tahun pun belum tentu dapat berkumpul macam nih....baru terasa yang keluarga aku adalah keluarga besar gak, walaupun x sebesar n seramai mana... :)

Yang paling best sekali adalah aktiviti petang semalam...sebelum naek bus...hehehehe...walaupun sebelum tu da banjir, tapi nasib baek matahari mula bersinar kembali..ngeh..ngeh..ngeh.. (ayat kiasan)...urhm, hasil perbincangan semalam, rasanyer aku kena fikir balik...akan kehidupan yang akan datang...perlu dipertimbangkan sagala baek dan buruknyer..kalau boleh, aku xnak la terjadi seperti itu...tetapi kalau tiada pilihan laen, terpaksa juga jalan itu dipilih...harap2 segalanyer berjalan lancar..


✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

3 terbaik dari ladang:

afraliza berkata...

patotla lame menyepi..sakit rupenye..get well soon..maila melaka jenjln..

amny.. berkata...

ehh..p kuantan dari klantan..?

ehhehe

amni baru smpai kelantan dari kuantan..

eheheh

NoRMa aZurA iSMaiL berkata...

kak afra: nak pergi jugak, cuma xtaw lagi bila...urhm...

amni: skrg keje kt kuantan, balik kg kat klate... :)

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp