About

klik..klik..

Ahad, 6 Mac 2011

my wish come true...

Salam....

Ingat x saya berharap untuk cuti 2 hari, jumaat n sabtu....yes, akhirnyer menjadi kenyataan...dan seperti yang saya bagitau yang saya mau ke luar bandar n ke butik avon....memang saya pergi...kitarang, means saya n aizan, keluar lam area kul 3.20p.m....sampai bandar, amik duit, terus pergi butik avon...habis RM 159.00....yang best nyer, dapat barang free lagi...2 lagi...beg untuk barang2 make-up n pen berbentuk make-up cam listik, mascara n eye-liner..best...!!seronok tol...nanti saya upload gambar yer...xsempat semalam....

Pastu pergi ronda2 ECM...Sepetang duk ronda dalam tu...pas satu butik, ke butik yang laen lak...sampai x larat...bukannyer xlarat nak pegang barang yang penuh ditangan, tapi penat kaki..duk berjalan...hahhah...mana bley shopping banyak sangat, kan kena bajet..tp sempat gak la grap t-shirt 3 helai...alah, yang duk tambung2 tu...pilih jew la yang mana nak...nak beli yang sangkut, xder duit..pilih yang tambung...hahahaha.....

Aizan gak, tercapai hasrat hati nyer...nak membeli t-shirt zara, n then, dapat yang berkenan...lena r tido...hehhee...pastu kitarang pergi PC Fair...dekat zanith hotel....dier buka pada 3-6 Mac 2011..ha, hari nie last...sape nak pergi, cepat2 pergi... :)

Kul 10.00p.m, baru gerak balik umah...bukan umah kat balok, tp kat jaya gading..pergi umah abg mie..itu pun cz da 2 3 kali, ain duk call...law x, mau lewat lagi...hahahha...hantu berjalan tol...

Hari sabtu, seharian duk umah abg mie..balik balok kul 4.00p.m, sekali ngan abg mie datang keje...sambung rehat kat umah balok lak... :) wah, hepi...paling best cz da bincang ngan abg mie, minggu depan balik kampung...family gathering...seronok...!!!da lama x kumpul ramai2... :)



 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp