About

klik..klik..

Jumaat, 18 Mac 2011

Bila hari cuti menjelma

Salam...

Hari nie saya cuti...rasa cam kejap jew...baru jew masuk keje..aik da cuti :)

Pelikkan, selalunyer xsabar2 tunggu hari cuti, baru hari selasa da duk fikir bila hari jumaat..kah..kah..kah....urhm, nak cakap aku nie hardworking person kew sampai boley terkejut yang hari nie da cuti??ngeh..ngeh...

Al-maklumla, kan 3 hari bercuti sakit...tu yang x terasa kerja..bila da sihat, datang kerja 2 hari, tu yang keluar perkataan AIK....hahaha...Bila x kerja, macam nie la....sangat kebosanan bila berada di rumah..nak keluar berjalan-jalan di kota raya @ bandar kuantan, malas la plak..di tambah dengan tiada sahabat handai untuk sama2 bergelak bagai, berpusing2, beronggeng-ronggeng disana....lagipun barang2 untuk dibeli pun xder...duit pun xder, ader hati nak membeli barang...gigit jari jew la...hoohoho

So, kesudahannyer melepak jew la kat lam umah sewa sendri..last2, datang ofis...ngeh..ngeh..ngeh...dapat gak hiburan bila datang ofis..almaklumlah, maklumat di hujung jari...walaupun teman untuk bercakap tiada, sekurang-kurangnyer teman untuk menaip tu ader...yerla, law chat pun pakai tangan jer kan..duk tekan2 keypad laptop sampai haus....huhuuhu...

Tetiba, pewut terasa sesuatu...terdengar2 bunyi..nyayian ke, gurindam ke, sajak ke..tu x sure..mungkin da bercampur aduk....hehehe....xpew, sat yer..jap lagi kiter g cuci mata kat pasar malam...sat g kiter pergi pilih apa saja yang berkenan, yer..nak pergi sekarang, kang bukan pergi beli makanan, tapi pergi tolong pasang payung, tolong susun bekas2 nasi n etc...ok gak kan, mana taw bley upah free....hahhaha....

Sape2 terasa nak makan nasi kerabu, moh la...sat lagi ikut aku pergi pasar malam..nak suh aku belanja pun bley jugak...asalkan awal2 lagi bagi duit kat aku...senang aku nak letak duit tu lam beg duit aku, n then nak amik time bayar harga nasi..okeh..!!jumpa kat pasar malam Balok Perdana yer.. :)



 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp