About

Rabu, 22 Disember 2010

Balik kampung oiii....

Bulan nie pecah rekod..!!!hahhaha.....

Bukan rekod apa pun..tapi rekod tak balik kampung...hehhehe....untuk bulan nie, pertama kali nyer sepanjang 3 bulan kat sini, baru bulan nie jew aku balik kampung sekali jew dalam sebulan..!!!wah, bagus tu...hohoohoho...selalunyer dalam sebulan, 3 kali balik kampung..awal bulan, pertengahan bulan n akhir bulan..gilew ah...duit pun laju jew...hahhaha..tapi bulan nie hujung bulan jew aku balik...pergghhh...Tapi, duit xder gak...al-maklumla, bulan nie banyak gilew shopping..macam2 aku shopping...mau nak ader duit??

Balik kampung nie alang2 dapat cuti hari sabtu,,,cuti krismas...jadi 2 hari cuti...minggu2 sebelum tu, cuti sehari jew..tu yang malas nak balik..lagipun, bulan nie xder pe2 yang memberikan aku alasan untuk balik kampung....!!!hehehe...x kisahlah kan...aku pun da pening da sebenarnyer dengan apa yang aku tulis nie...

Sebenarnyer nak bagitau yang aku nak balik kampung jap lagi...!!!tu jew..excited sangat...hohoho...sekejap lagi....??YES..!!!mintak cuti 1 hari...so, dapat cuti 3 hari...boley berada di kampung selama 3 hari...nak balik kampung petang khamis..pas keje..mintak tolong tie belikan tiket...sekali da xder...ader malam jew..susah lak..so, amik malam nie...malam nie xpew cz abg mie xkerja..dier boleh tolong hantar kat terminal...Lagipun kali nie aku balik ngan along..anak dier..along da lama xbalik kg...sekarang kan cuti sekolah..tu dier nak ikut..angah n ain pun nak ikut gak, tapi abg mie x bagi..bagi along sorang jew..duit pun xder sangat...tu yang wakil along sorang jew... :)

wah, xsabarnyer nak balik kampung malam nie..!!!tapi agak kelam kabut gak la...beli tiket last minute..mintak cuti last minute (nasib baek bos bagi, law x menangis sorang2 la)...barang2 xpew cz bus kul 10.00p.m....lambat lagi..still ader masa lagi.. :)

seronok..seronok..wink...wink..


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp