About

klik..klik..

Isnin, 20 Disember 2010

wallet online

Yeay...wallet yang diorder sudah sampai...*wink..*wink...


Lawa x??law xlawa pun bagitaw lawa k...!!!

Wallet nie sy order dekat facebook..murah jew...nk jugak??klik sini: Norfairuz Sufian..pastu cari la yang mana berkenan..ader banyak...wallet..beg...tengok la yer, kalau rasa2 nak tengok..hehhehe (promote..promote..)

Lepas nie boley la tukar pakai wallet nie..first time taw pakai wallet jenis panjang macam nie...sebelum nie pakai yang pendek n kecil tu jew..alaa, yang cam biasa jew..hohoho..nie nak try yang jenis panjang lak..best ke x best..lagi satu, seingat saya, last beli wallet adalah masa saya blaja diploma..tahun 2005 ke 2006..giler lama wei...tapi still sekarang boley guna..ok...!!!hahahha...Gilew lama aku pakai...hohohoho...

Tu yang decide nak beli baru..da agak lama da berhajat nak membeli yang baru tapi sampai ke sudah x belinyer..pergi kedai, tengok, pastu letak balik...memang x beli la..tu yang order online..senang...confirm akan beli...!!!tapi bahaya gak kan, nanti lagi banyak aku beli..ye la, macam2 ader online nie..sebut jew nak apa??semua ader...duk jew depan laptop..tekan itu, tekan ini..tunggu barang sampai...hohooho

eh, panjang plak cerita aku..sebenarnyer nak tunjuk beg duit tu jew..ok lah..stop k..!!



 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

1 terbaik dari ladang:

Afraliza Yusof berkata...

jgn smpai addict to shop online..bahye2..igt tu..

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp