About

klik..klik..

Isnin, 6 Disember 2010

Holiday @ Bengkel

Baru balik dari Bengkel Pengurusan Risiko...berlangsung di Holiday Villa Resort, Cherating....check in semalam...pas keje, baru bley pergi..punyer la rancang nak g awal..tetapi tidak mendapat kebenaran dari en naza...hehhehe..tu la, saper suh berhajat untuk ponteng kerja... :)

pas keje semalam, terus pergi check in, amik 4 bilik..untuk 8 orang...sumer sekali 15 orang, 7 orang JKR, 8 orang kontraktor..1 bilik untuk 2 orang..tu amik 4 bilik ajer...tetapi untuk aku, 1 bilik sorang..yer la, aku la satu2 nyer pempuan..xkan nak share dengan lelaki plak..!!!so, akan amik extra bed la...itu perancangan, okey..yg terjadi adalah sebaliknyer...

memang amik bilik 4 orang, tetapi bilik aku yang amik extra bed tu..cz bilik aku ader 3 org penghuni...hahaha...tadi kata aku sorang je pempuan, ini ader 3 lak...hehhehe..biasala, aku tetap bawak aizan sekali..best cikit..tido beramai-ramai..baru meriah bercuti..ngeh..ngeh..ngeh...yang lagi sorang adalah tatiey..dak rumah aku..hohoho..kiranya satu rumah aku angkut...bagus kan??alaa, biarla, bukannyer selalu...lagipun, muat jew kitarang tido 2 katil untuk 3 org..alih2 pak cik halim xdatang..tapi extra bed da di bayar, so, angkut masuk bilik aku la..xder la membazir nama nyer...

so, sementara menunggu belah malam cz belah malam aktiviti makan-makan..yeay..makan steam boat di east cost steamboat...kitarang, aku n aizan wat aktiviti sendiri r..round 1 resort tu..cari port yang cun untuk bergambar...hhehehe..aktiviti yang paling penting tuuu....dari kawasan resort, ke kawasan pantai, ke kawasan swimming pool, etc...sumer kawasan la di jelajahi..xder tercicir doh rasanyer..khatam terus...hohohoho...

da penat bergambar lak, berkejaran bersiap n bergerak ke tempat makan lak...pergi sana, en azlam, en naza, Ng, en azmi etc da melantak dah...apa tunggu lagi, jom serbu ah...amik 2 meja..memang kenyang gilew..best gilew cz makan apa sajer n xperlu bayar..da orang laen yg belanja kan???hhehehe....syok..siap makan ice-krim lagi..perrgghhhh....

da kenyang, balik ke resort semula...sambung pusing2 lam resort lagi n tangkap gambar...pastu da malas, masuk bilik n baring...orang laen pergi karoake, tp aku malas lak nk join..so, membuai mimpi lagi SYOK..!!!!

pagi tadi, bangun pepagi, pergi breakfast n masuk bengkel...tup tap tup tap..kul 1 da settle..bengkel da habis..sepatutnyer bengkel tu 3 hari..tetapi di compress kan menjadi 1 hari dan hari ini di compress lagi menjadi separuh hari..baguskan????

yang xbestnyer, hasil daripada pergi bengkel ni cz kena wat report..hohoho...report pengurusan risiko (RPM)...yang paling BEST sekali selain dapat ilmu mestilah cz dapat MAKAN FREE...!!!!hhahhaha...bley x macam tu...hahaha..

tadi, pas makan, check out n terus balik..azli, atieq, alias, aizi x check out lagi..cz pihak villa bagi 1 bilik dari 4 bilik yg kitarang amik untuk check out lewat..jadi diorang stay dlu..sekurang2 nyer bley minum petang..cz da di bayar..xder la membazir kan??

aku lak, terus balik dengan sudilah cz xkan nk stay..nak duk satu bilik dengan diorang??hehheehe..tumpang sudilah then sudilah drop kat ofice...nanti balik sekali dengan aizan...perrghhh...tetiba badan rasa penat!!!

p/s: segala gambar yg perposing akan di upoad later yer...tq

 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp