About

klik..klik..

Sabtu, 11 Disember 2010

Photo Addict Contest


Join contest..!!!hehehehe...first contest yang di join nie..saje2 mencuba join contest...semalam duk intai2 blog, sekali terjumpa blok nie..yang ader wat contest lak..xpernah mencuba, jadi teringin nak mencuba la...contest nie di buat oleh cik yuyu...terlebih dahulu kena follow syarat2 nyer...hehehhe...tengah follow nih..rasanyer da betul syarat2 nie..law saper2 yang nk join, bley tengok syarat2 nyer kat sini (SYARAT2)...xpun klik jew pada logo contest tu..ngeh..ngeh..ngeh..lagi senang...

ok, nie gambar yang saya mencuba nasib yer...


xder yang menarik pun pada gambar nie..gambar biasa jew :) cuma disebalik gambar nie atau kenapa saya suka gambar nie sebab saya nak bagitahu yang inilah first shawl yang saya beli dan saya pakai..first time nih..bersesuaian dengan saya masuk contest nie..juga first time...

sebenarnyer da lama teringin nak pakai shawl...bila tengok orang2 duk pakai, nampak cantik sangat..so, teringin jugak nak pakai..biasa la, pempuan bila nampak cantik dan menarik, mesti la terpikat kan...tetapi, itulah...setakat terpikat, tapi xmencuba pun..alih2 duk selalu tengak housemate pakai, tergerak la hati untuk membeli...try la pakai kat rumah..mintak tolong housemate ajarkan macam mana nak pakai shawl, bagi nampak cantik jew...bila try, rasa xsesuai jew...last2, simpan lam almari jew..hehheheehe....ntah kenapa, excited balik nak pakai..then, bila try pakai lagi, elok lak jadinyer..sangat gumbira...!!!terus pakai shawl diatas untuk pergi dinner @ makan steamboat dengan office mate...

pastu mula la malu2 kucing lak bila berdepan dengan orang..yer la, first time kan..selalu diorang tengok pakai tudung bawal jew..sampai da naek bowink da...hehhee...tp sekarang, saya da sangat suka pakai shawl..nak keluar jew, terus pakai shawl...pergi kedai, banyak giler beli shawl...ngah excited lagi nih..!!!

tu la, cerita saya tentang kisah disebalik gambar tu....tentang kenapa saya suka dengan gambar tu... :)

ok..seterusnyer saya nak tag 3 org kawan saya...
  1. afra
  2. che pah
  3. teha
p/s: gud luck yer....

✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp