About

klik..klik..

Sabtu, 26 Februari 2011

Dalam x sedar...

Salam...

Sedar x sedar, hari nie da 26hb...maksudnyer lagi 3 hari je yang tinggal untuk bulan nie....hah, 3 hari jew lagi..???aku terperasan tu semalam la..masa bosan2 kat rumah..terpandang la kat calander...nah, amik ko...!!!

Asalnyer aku ingat lagi seminggu, boley plak xsedar yang bulan nie just 28 je dan bukannyer 30 or 31...barulah serabut kepala otak duk fikir hal kerja...!!!banyak gilew wei aku kena siapkan sebelum hujung bulang....

Lagipun, setiap hujung bulan, aku kena siapkan report bulanan dan report QA/QC...selalunye kalau da tinggal 2 hari, 80% da siap..nie, 1% pun xsiap lagi...ayooorkkk...!!!

Xpew, xpew..kuatkan semangat..pelan2 zue..don't worie, mesti dapat settle kan jugak.. :) tu la, da terhantuk baru nak tergadah...*sigh...

Ok la, cheq nak siapkan kerja...xnak lalai lagi...dengan reinforcement yang belum disiapkan lagi...esok da la kena pergi K.T...Meeting kat sana...wakil en.naza, cz katanye xdapat pergi...cuak lak rasa nak kena present depan bos-bos...kecut perut aku...

Apa2 pun, semua tu boleh mendatangkan pengalaman untuk aku, jadi just do it...ambik jew segala cabaran tuh...!!!kan??


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp