About

klik..klik..

Khamis, 10 Februari 2011

Bila la kesah nie nak BERAKHIR ek??

Saya nak update enrty...walaupun pagi tadi da update..xpew la, pagi tadi saya cerita sal kisah semalam..petang nie saya nak cerita sal kisah hari nie..banyak cerita tol kan??al-maklumla, saya nie memang suka bercerita n memang banyak cerita (padahal kekadang jew, law x, berhabuk blog..sampai ke sudah x update)...

Cerita nie memang saya nak kongsi gak..xkira, ader orang nak baca ke x kew, tapi saya nak kongsi gak..saya nak buang, biar x terbuku lam hati nie...seyes...!!!sebenarnyer nak update pagi tadi lagi, tapi bila memikirkan paras gula lam darah, eh gula kew??bila memikirkan tekanan darah still ditahap yang tidak menentu, jadi saya tangguhkan dulu..orang kata, biar sejuk dulu..and tunggu bley bernafas dengan baek dulu...ok, sila tarik nafas...

Pagi tadi, pas bosan duk kira besi..(ha, jangan xtaw, pekerjaan sekarang..nak jadi bisnesswoman nih...jual besi beli besi)hahahha...lawak je k...bukak fb jap...tengok2 apa yang best..pastu rasa macam xder yang best, so tutup la..nak sambung wat keje...tapi tangan bley plak pergi taip search: mohd lokmannul hakim....buka la page si dier...maka bermula la episod duka pada hari ini...benar2 mengguris hati ini...uwwwaaaa...manyak sedey maaa....hadoiiii.....

Mau x panas hati, cuba tengok gambar nie:

sila besarkan untuk lebih menghayati
Sebelum nie saya da wat entry pasal kisah Si Gadis B nie..law rasa pening2 n xfaham, bley la refer SINI...Mungkin boley faham kot apa yang aku rasa...memang la bukan nyer BIG PROBLEM...tapi tu la..entahla...aku still tertanya-tanya kenapa ek si Gadis B perlu hantar komen2 sebegitu..Si Gadis B da clash dengan balak dier ke??then cari balik yang ini...*Sigh

Yang si dier tu pun satu hal..aku da suh si dier remove Si Gadis B, tapi x remove lagi..siap bagitau lagi kat aku, law aku remove, nanti dier add balik...x ke menyakitkan hati??ha, komen Si Gadis B yang hari tu, aku gak yang delete..xleh tengok..buat hati aku sakit...

Lepas aku baca komen Si Gadis B nie, laju je air mata nie mengalir..laju gak tangan nie capai tisu n lap..taw lak malu kat staff2 yang ader..hehehe..seb baek diorang xperasan..fokus pada kerja katakan....pastu laju lak aku hantar mesej kat si dier...mesej xpuas ati n sakit hati...no respon o.k...!!!

Nasib la kan, dapat gf yang macam gini..huhuhu...aku da blaja nak berubah, blaja bersabar, blaja kawal emosi..don't be tooo emosional...tapi menda2 gitu perlukan masa...n i need supported...n kalau rasa apa yang kita buat nie ader orang yang akan berkecil hati, kenapa perlu diteruskan??salah kew kalau aku fikir camtu?bukan bermaksud apa yang aku nak tu yang tu harus diikuti...*sigh...

Tadi pas keje, aku buka balik page si dier (da taw ader benda yang menyakiti hati, tapi pergi cari jugak kan)..tu la salah satu masalah aku...tapi yang BEST nyer, komen tu da xder...YES..!!aku heppi...X kisah la..yang penting bila aku tengok komen tu da xder, bley buat aku tersenyum n mewaraskan akal fikiran aku...

That's all... :)

Choww, mau pulang...

Tapi, jalan still bz di waktu begini..al-maklumla, aku kan perempit terhandal..tu kena tunggu time jalan clear, baru boleh memandu...ngeh..ngeh..ngeh...

p/s: bley plak ditukarkan dari saya ke aku...punyer la sakit ati kat komen tu...pas upload komen, terus dari saya bertukar jadi aku...dowwhh, hilang kesopanan n keayuaan...


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp