About

klik..klik..

Ahad, 13 Februari 2011

Second Blog

Hari nie saya telah membuka blog baru...Tapi bukan sebab saya nak tutup blog nie yer..tidak sesekali...saya sayang giler kat blog nih..!!!banyak kenangan pahit manis ngan blog nie...

Blog ke dua yang saya buat tu hanya untuk blog contest, means that selepas ini, contest2 yang akan saya join saya akan guna blog baru tersebut...Blog ini hanya untuk kisah suka duka saya sahaja..tidak akan ada pencampuran lagi selepas ini yer...hehehe...

Sebenarnye saya nak buat 2 halaman...1 untuk cerita saya, 1 untuk contest..saya kan suka join contest, walaupun sampai sekarang xpernah menang lagi..xpew, mungkin belum ader rezeki lagi...saya nak buat 2 halaman, stil lam 1 blog..tapi xpandai lak nak buat..kena amik masa untuk belajar n berguru...so, jalan singkat yang saya fikir setakat nie, just buka 1 blog lagi..Senang kan??

So, lepas nie, sapa2 yang rasa nak join contest2 yang saya join bley la klik SINI..(buat masa sekarang still maintenance lagi yer) biasala baru buka...upgarade dari semasa ke semasa akan di buat...yer la, saya xder masa banyak sangat untuk menngadap blog 24 jam, sbb tu saya upgrade cikit2...kan??

"gambar tiada kaitan, ye"

✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

2 terbaik dari ladang:

Mrs Nurul berkata...

papehal pun goodluck ok ! =)

Unknown berkata...

salam perkenalan...

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp