About

klik..klik..

Ahad, 27 Februari 2011

debaran sudah terasa...

Salam....

Alamak...saya sudah berdebar...dada da berombak-ombak nih...dup..dup..dup...da mula cuak dah nie...da x senang duduk dah nie..

Hari nie kan, saya kena pergi ke K.T, mengantikkan en. naza yang xdapat datang...huhuhu...nak kena present depan bos2...da start cuak da...

PM pun dari kelmarin call, semalam call lagi...aduhhh, semacam jew...cam teruk jew meeting petang tadi....eh, bukan kew PM call cz nak tanya aku pergi dengan apa..kan aku ader motor jew...xkan nak merempit lak...hhahaha...aku cakap Ng nak bagi keretanyer n tukang bawa adalah driver JKR...pergghhh, hampeh tol la aku nih kan, da kerja tp still xleh bawak keta..menda kecil macam nih pun, xleh nak handle sendiri..still mengharapkan pertolongan orang laen...

Lepas tu boley plak berangan nak kerja tempat laen...xpun, kerja dengan consultant..padahal kerja dengan consultant lagilah...nak kena ader kenderaan sendiri...senang nak deal menda tu menda nie...*sigh...haihh...macammana la ek, hidup aku nih...!!!

Eh, xnak la merenung nasib yang sedih2...okeh, sekarang zue...tarik nafas dalam2..cuba relax, okeh...?everything gonna be rite..dah..dah..don't be soo depress...semua keperluan aku da sediakan..nanti masa meeting, just baca jew kan...??

Bila lagi nak blaja berdepan dengan pihak atasan..kutip ilmu tu...blaja meningkatkan kebolehan diri...yes..!!!Urhm. sebenarnye aku still confius lagi nak pergi dengan apa..ntah datang ntah tidak driver JKR hari nie..Ng pun x sampai lagi...hari khamis dier balik K.L, xtaw la, hari nie datang awal ke tidak...

Bley x, tetiba berharap, mesyuarat ini di tunda???(hehehe)

cam pelik jew muka aku nie..cuak sangat kew??


 
 ✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp