About

klik..klik..

Khamis, 24 Februari 2011

sowie...take care ye

salam...

sebaik turn on handphone, masuk mesej dari dier; (off hp cz xder bateri ye)

dier: "P Gua Musang, n KL pas 2"

aku: "Kenapa xbgtau, pergi KL, law x, bley pg KL gak, esok kan cuti"

dier: "Baru tahu pagi tadi"

aku: "K"

Terus bagi ayat xpuas hati n merajuk...!!!haissshhh, kenapa jadi gini ek??mungkin sebab da 2 hari aku duk sakit hati dengan dier..padahal menda kecil jew kan??

Tapi tu la...okey, aku mengaku, yang aku nie sensitif n emosional terlampau...!!!

Urhm, sebenarnyer xnak cerita sal emosi2 nie...cuma nak meluahkan apa yang aku terfikir sekarang nie...dengan apa yang telah aku buat sekarang nie...

Bila aku kenang balik apa yang aku bagi maklum balas tu, aku tersenyum sendiri...Mesti dia akan terfikir "ai, semua nyer salah...bagitau salah, xbagitau pun salah"...kan??betul x??cepat angguk kepala....

Padahal, aku jugak yang bgtahu kat dier, kalau nak pergi memana or wat pe2 kew, bgtahu la kat aku...tu yang bila dier kena ke K.L, dier bagitahu kat aku..Tapi aku bagi respon sebaliknyer plak....mesti dier fikir, "baek xyah bagitahu terus"...urhm, tapi kan, kalau aku tahu dier pergi K.L, tapi x bgtahu kat aku, sure aku lagi mengamuk..yes...!!!

Memang buat orang akan confius or serba salah kan??Adoii...tergelak lak bila aku ingat balik...patut la, sebelum nie dier pernah bgtahu kat aku, "kalau dier bgtau pun aku akan sedih, tp bila dier xbgtau, aku sedey gak" pastu apa patut dier buat???

Itulah diri aku...jadi nak xnak, kena la terima gak kan??maaf la, bukan sengaja jadi camnie, secara spontan yer...ok la, saya minta maaf yer..

sila drive keta elok2 yer..biar selamat sampai n selamat pulang...take care... :)


✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp