About

klik..klik..

Khamis, 10 Februari 2011

futsal

Semalam, pas tengok cerita Tiramisu di TV3, aku follow dak2 ofis pergi maen futsal...biasa la, aku kan penyerang..kalau aku x follow, macam mana nak maen kan??so, mesti la follow n menunjukkan skil yang ader..walaupun dak2 ofis aku semuanyer lelaki tapi tu x mematahkan semangat aku untuk menjadi penyerang yang hebat...jangan pandang kebolehan orang perempuan sebelah mata, okey....

hahaaha..gimik semata-mata yer...aku nak maen futsal??sepak bola pun x pandai....hahahaha...aku sebagai orang kuat jew..pembakar semangat..

go..go..go...
ok la kan??sweet apa... :) semalam game start kul 8.00p.m sampai 9.00p.m..sewa 1 jam jew..bukan perlawanan sampai ader hadiah bagai..just maen suka2 jew...sebagai acara mengeluarkan peluh dan mengisi masa lapang...

sowie, kualiti gambar tidak memuaskan
2.0 megapixel jew
:)





✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp